Wydział Gospodarki Przestrzennej
DANE PODSTAWOWE Wydziałem kieruje: Kamil Styrczewski - dyrektor Joanna Kula - zastępca dyrektora III piętro, pokój nr 305 e-mail: gpo-architekt@ostrzeszow.pl Pozostałe stanowiska wydziału: III piętro, pokój nr 304 tel. 62 732 06 13 Tu prowadzone są następujące sprawy: 1) w zakresie gospodarki przestrzennej: - ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, 2) w zakresie gospodarki nieruchomościami: prowadzenie postępowań o podział nieruchomości oraz o rozgraniczenie nieruchomości 3) prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków i opieki nad zabytkami - prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem i aktualizacją gminnej ewidencji zabytków i gminnego programu opieki nad zabytkami ZADANIA WYDZIAŁU
WYDZIAŁ GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ Do zadań Wydziału Gospodarki Przestrzennej należy: 1) prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem i zmianą: a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, b) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 2) prowadzenie i koordynacja prac związanych z oceną aktualności studium i planów miejscowych; 3) opiniowanie spraw związanych ze sporządzaniem dokumentów planistycznych gmin sąsiednich, powiatu i województwa; 4) prowadzenie rejestru planów miejscowych i wniosków o ich sporządzenie lub zmianę oraz przechowywanie ich oryginałów, w tym również uchylonych i nieobowiązujących; 5) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium; 6) wydawanie zaświadczeń: a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i studium, b) o zgodności budowy (robót budowlanych) z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, c) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 7) opiniowanie przedsięwzięć w zakresie zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub studium; 8) w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego prowadzenie i koordynacja prac związanych z: a) wydawaniem decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy, b) przeniesieniem decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby, c) przeprowadzaniem rozpraw administracyjnych poprzedzających wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w sprawach spornych; 9) koordynacja pracy gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej; 10) prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków i opieki nad zabytkami - prowadzenie i koordynacja prac związanych ze sporządzaniem i aktualizacją gminnej ewidencji zabytków i gminnego programu opieki nad zabytkami; 11) prowadzenie postępowań o podział nieruchomości oraz o rozgraniczenie nieruchomości; 12) opiniowanie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń dokumentów planistycznych; 13) wnioskowanie o przeprowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz instrukcją postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w zakresie działania Wydziału. |
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2003-07-01 07:25:13 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2003-07-01 07:26:41 |
Ostatnia zmiana: | 2024-08-21 10:00:15 |
Ilość wyświetleń: | 14019 |