OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - na roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na częściową wymianę stolarki okiennej na okna PCV w SP Niedźwiedź, SP Olszyna, SP Rojów, SP Potaśnia, SP nr 3 Ostrzeszów i Gimnazjum nr 2 Ostrzeszów.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 – 500 Ostrzeszów, zopo@ostrzeszow.pl
godziny pracy: pon. od 8.00 do 16.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro.
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl oraz www.portal.uzp.gov.pl
Wykonawcy mogą również otrzymać specyfikację istotnych warunków zamówienia w siedzibie zamawiającego w pok. 79
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie dotyczy wykonania częściowej wymiany okien drewnianych na okna PCV w:
? Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu w ilości i o wymiarach:
104x154 mm 12 szt.; 198x156 mm 2 szt.; 78x58 mm 10 szt.; 98x63mm 1 szt.;
? Szkoła Podstawowa w Olszynie w ilości i o wymiarach:
118x196 mm 4 szt.; 98x181 mm 7 szt.
? Szkoła Podstawowa w Rojowie w ilości i o wymiarach:
94x183 mm szt. 6 (łukowe); 144x193 szt. 3
? Szkoła Podstawowa w Potaśni w ilości i o wymiarach:
128x223 mm 8 szt. (łukowe)
? Gimnazjum nr 2 w Ostrzeszowie w ilości i o wymiarach:
158x205 mm 27 szt.; 108x160 mm 14 szt.; 100x146 mm 11 szt.
? Szkoła Podstawowa nr 3 w Ostrzeszowie w ilości i o wymiarach:
136x286 mm 1 szt.; 206x286 mm 1 szt.
Szczegółowy opis i podział okien zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.42.11.25-6 oraz 25.23.41.00-1
Wymiary okien są szacunkowe – tylko do wyceny.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia określa się na okres od 25.06.2007r. do 17.08.2007r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na podstawie warunków szczegółowo określonych specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w ofercie i odzwierciedlona zostanie na druku ZP – 17 z klauzulą „spełnia/ nie spełnia”. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
? nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;
? nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;
? złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
? nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
? jest niezgodna z ustawą;
? jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
? zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
? została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
? zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny;
? wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
? jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena – waga 100 %
10) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79; do dnia 10.04.2007r. do godz. 12.00
11) Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79; dnia 10.04.2007r. o godz. 12.30
12) Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
13) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy