Pozimowe oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Ostrzeszów - oznaczenie sprawy KOM-341/4/07
Ostrzeszów, dnia 12.03.2007 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/4/07
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
( O ZAMÓWIENIU )
usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Pozimowe oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Ostrzeszów”
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Tadeusz Jakubowski
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
II. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: nieodpłatnie
Warunki i sposób płatności: na wniosek wykonawcy, zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe, pozimowe oczyszczenie ulic gminnych na terenie miasta Ostrzeszów, polegające na mechanicznym zamiataniu nawierzchni ulic i ręcznym zamiataniu nawierzchni chodników, poprzez dokładne oczyszczenie wskazanych terenów z piachu i innych zanieczyszczeń wraz ich odwozem na wysypisko. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanych ulic 5,50 m, łączna długość ulic 37,87 km. Powierzchnia utwardzonych nawierzchni oczyszczanych chodników 12 522,50 m 2 Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 90.21.10.00-9 usługi zamiatania ulic
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
2. Miejsce wykonania zamówienia: miasto i gmina Ostrzeszów.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
dwa miesiące, licząc od daty udzielenia zamówienia.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
- Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na mechanicznym zamiataniu ulic, o wartości nie niższej niż 50% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie,
b) do wykonania zamówienia dysponuje mechaniczną zamiatarką samozbierającą o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) lit. a) i w pkt. 1 ppkt
2) lit. a) i b), przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum), wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r .- Prawo zamówień publicznych.
6. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt 4 ppkt 1), oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
VIII. Informacja na temat wadium: nie wymagane
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 20.03.2007 r. o godzinie 09:00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 20.03.2007 r. godzina 10:15
XII. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu: 12.03.2007 r.
( O ZAMÓWIENIU )
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2007-03-12 15:36:44 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2007-03-12 15:39:02 |
Ostatnia zmiana: | 2007-03-12 15:39:02 |
Ilość wyświetleń: | 1246 |