Utrzymanie zieleni miejskiej
Ostrzeszów, dnia 21.02.2007 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/3/07
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )
usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej
wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Utrzymanie zieleni miejskiej”
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Tadeusz Jakubowski
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
II. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: nieodpłatnie
Warunki i sposób płatności: na wniosek wykonawcy, zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni, w zakresie:
a) porządkowanie trawników, koszenie, nawożenie,
b) zakładanie trawników,
c) urządzanie kwietników,
d) formowanie koron drzew,
e) nasadzenia drzew,
f) opryski środkami chwastobójczymi i grzybobójczymi.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
główny przedmiot: 77.31.00.00-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych
dodatkowe przedmioty:
77.31.20.00-0 usługi usuwania chwastów
77.31.21.00-1 usługi odchwaszczania
77.31.30.00-7 usługi utrzymania parków
77.31.41.00-5 usługi w zakresie trawników
77.34.00.00-5 usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót – załącznik nr 4 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacja techniczna – załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
2. Miejsce wykonania zamówienia: miasto i gmina Ostrzeszów.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, do 31 grudnia 2007 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
- Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie niższej niż 60 000,00 zł, polegające na utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie.
Pod pojęciem „teren zieleni ogólnodostępnej” należy rozumieć: parki, tereny zieleni miejskiej, osiedlowej, tereny przylegające do urzędów i instytucji użyteczności publicznej, tereny przylegające do obiektów sakralnych, tereny zieleni przyzakładowej, tereny zieleni przydrożnej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24
ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
- Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit.a) przez wykonawców
- wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu
warunków będą sumowane.
- W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych,
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ,
oraz oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
6. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt 4 ppkt 1, oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
VIII. Informacja na temat wadium: nie wymagane
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 2.03.2007 r. o godzinie 09:00
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 2.03.2007 r. godzina 10:00
XII. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i internetowej, naktórej będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której prowadzona będzie aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
XVI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu: 21.02..2007 r.
wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
VIII. Informacja na temat wadium: nie wymagane
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
XVI. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu: 21.02..2007 r.
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2007-02-21 12:22:42 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2007-02-21 13:01:38 |
Ostatnia zmiana: | 2007-02-21 13:01:38 |
Ilość wyświetleń: | 1733 |