Ostrzeszów, dnia 21.02.2007  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/3/07      

                               

OGŁOSZENIE O  WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )

usługi

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej
wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Utrzymanie zieleni miejskiej”

 

I.      Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Tadeusz Jakubowski   

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa 

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

II.      Określenie trybu zamówienia:       p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

III.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:

www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

Opłata:        nieodpłatnie

Warunki i sposób płatności:      na wniosek wykonawcy, zamawiający przekazuje w terminie 5 dni      specyfikację istotnych warunków zamówienia.

 

IV.      Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest  utrzymanie terenów zieleni, w zakresie:

a)       porządkowanie trawników, koszenie, nawożenie,

b)       zakładanie trawników,

c)       urządzanie kwietników,

d)       formowanie koron drzew,

e)       nasadzenia drzew,

f)        opryski środkami chwastobójczymi i grzybobójczymi.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

główny przedmiot:  77.31.00.00-6    usługi sadzenia roślin oraz utrzymanie terenów zielonych   

dodatkowe przedmioty:     

77.31.20.00-0    usługi usuwania chwastów

77.31.21.00-1    usługi odchwaszczania

77.31.30.00-7    usługi utrzymania parków

77.31.41.00-5    usługi w zakresie trawników

77.34.00.00-5    usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

   

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót – załącznik nr 4 do

specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacja techniczna – załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

2. Miejsce wykonania zamówienia:  miasto i gmina Ostrzeszów.

 

   

V.      Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VI.      Termin wykonania zamówienia:

    od dnia zawarcia umowy, do 31 grudnia 2007 r.

 

VII.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia.

        Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:

a)       wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o wartości brutto nie niższej niż 60 000,00 zł, polegające na  utrzymaniu terenów zieleni ogólnodostępnej. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie.

Pod pojęciem „teren zieleni ogólnodostępnej” należy rozumieć: parki,  tereny zieleni miejskiej, osiedlowej,  tereny przylegające do urzędów i  instytucji użyteczności publicznej, tereny przylegające do obiektów sakralnych, tereny zieleni przyzakładowej, tereny zieleni przydrożnej.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24       

    ustawy  - Prawo zamówień publicznych.

 

       2.  Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

          „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. 

 

  1. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit.a) przez wykonawców
  2. wspólnie  ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu   

               warunków będą sumowane.

  1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

       działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

       stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

      żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych, 


   5.  W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku
posiadania przez wykonawcę

        niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

        zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)       wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane należycie ,

 

oraz oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4. 

 

   6. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

      zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

                  oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.

 

   7.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

 

 1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt 4 ppkt 1, oddzielnie dla każdego partnera

    konsorcjum.

 

   8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

       stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

       rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

      dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).


VIII.
      Informacja na temat wadium:     nie wymagane

 

IX.  Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%       

 

X.   Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 2.03.2007 r. o godzinie 09:00


XI.
      Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  2.03.2007 r.   godzina  10:00

 

XII.  Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i internetowej, naktórej będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:


     
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV.      Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której prowadzona będzie aukcja elektroniczna:

 

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.


XVI.
       Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu:   21.02..2007 r.