OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- na roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na częściową wymianę
stolarki okiennej na okna PCV w Przedszkolu nr 1, nr 5 i nr 6 w Ostrzeszowie.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 – 500 Ostrzeszów
zopo@ostrzeszow.pl
godziny pracy: pon. od 8.00 do 16.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro.
3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w pok. 79 lub za zaliczeniem pocztowym.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie dotyczy wykonania robót remontowych – wymiany okien drewnianych na okna PCV w:
? Przedszkolu nr 1 w ilości 4 kompletów po 2 panele okienne w sali (1 panel łączony po 3 okna) o wym. 3240x1990 i 1 panel wraz z drzwiami balkonowymi o wym. łącznych 5400x2620
? Przedszkolu nr 5 w ilości 12 szt. o wym. 2400x2000
? Przedszkolu nr 6 w ilości 16 szt. o wym. 1410x1950
Zamówieniem objęta jest również częściowa wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz roboty budowlane związane z demontażem i montażem okien i parapetów. Szczegółowy zakres robót ujęto w przedmiarze robót załączonych do specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45420000
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia w poszczególnych placówkach:
- w Przedszkolu nr 5 i nr 6 w Ostrzeszowie w terminie od 1.07.2007 r. do 20.08.2007 r.
- w Przedszkolu nr 1 w Ostrzeszowie w terminie od 1.08.2007 r. do 24.08.2007 r.
W uzgodnieniu z dyrektorami przedszkoli dopuszcza się wcześniejszą realizację zamówienia nie kolidującą ze specyfiką funkcjonowania przedszkola.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
a) w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie:
- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy wykazać min. 2 roboty budowlane – polegające na wymianie okien PCV o wartości min. 30.000 zł. brutto dla każdej z nich);
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z godnie z drukiem ZP „spełnia / nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
8) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena – waga 100 %
10) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79
do dnia 9.03.2007 r. do godz. 12.00
11) Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych
ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79
dnia 9.03.2007 r. o godz. 12.30
12) Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
13) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
Dyrektor ZOPO
/-/ Marian Grzegorek