Ostrzeszów, dnia   7.02.2007  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/1/7      

                                  

OGŁOSZENIE O  WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )

roboty budowlane

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia
nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym,
tłuczniem, profilowanie dróg równiarką”

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów
   
ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Sabina Nowacka    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:  p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:        -

    Warunki i sposób płatności:    na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikacje

    istotnych warunków zamówienia.   

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z   podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów polegający na naprawie dróg żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem kamiennym i profilowaniu dróg  równiarką.

               

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot:          45.23.31.42-6   roboty w zakresie  

                                                                                                                                        naprawy dróg

                                                                                                                                                                                   

                Zamówienie zostało podzielone na  dwie części:

 

·         Część A  -  Profilowanie  dróg , remont żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym

          Naprawa dróg żużlem paleniskowym z rozścieleniem i uwałowaniem  - m3  800.

                         Naprawa dróg  destruktem bitumicznym z rozścieleniem i uwałowaniem – m500   gr. 10 cm

                          Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną – m100 000

                          Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni walcem samojezdnym – m2 100 000

 

·         Część B  -  Remont dróg gminnych  tłuczniem

                 Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 15 cm  z wykorytowaniem   

                 zaklinowaniem  i uwałowaniem – m800

                 Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem i klińcem  z rozścieleniem

                 i uwałowaniem – m2  3 600    gr. 10 cm

                 Rozścielenie i uwałowanie tłucznia kamiennego -  m3  50.

 

2.        Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:

 

zamawiający żąda złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości  potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. Zamawiający  żąda zaświadczenia o dopuszczalności żużla paleniskowego do wykorzystania do robót inżynieryjnych.

      Uwaga: dokument wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg  żużlem paleniskowym (dotyczy części  „A”  zamówienia ).

 

3.        Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną część zamówienia

4.        Miejsce wykonywania zamówienia:  drogi gruntowe na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

 
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    od dnia zawarcia umowy, do 31.12.2007 r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

1.        Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień, tj:

 

a)       posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem.

Uwaga: dokument dotyczący transportu i wykorzystania do robót inżynieryjnych żużla paleniskowego - jest wymagany  tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części  „A”  zamówienia ),

 

 

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

                  i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, tj:

 

 

a)       wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu  remontu dróg:

 

- dla części A:     żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym iprofilowaniu dróg równiarką. Wartość każdego   z dwóch  zamówień nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej  w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,

       

      - dla części B:       tłuczniem kamiennym, Wartość każdego z dwóch  zamówień nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej  w składanejofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

b)    dysponuje osobą posiadając wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia  kierownika robót  do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w             budownictwie w specjalności drogowej  i  udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego. 

 

                3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie 

      przepisów art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

     2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:

 zamawiający żąda złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości      potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub  specyfikacją  technicznym. Zamawiający  żąda zaświadczenia o dopuszczalności żużla paleniskowego do wykorzystania do robót inżynieryjnych.

                Uwaga: dokument wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części  „A”  zamówienia ).

 

    3. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

        „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.       

 

   4. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i w pkt. 1 ppkt 2) lit. a), b)    

       oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych w pkt. 2 przez  wykonawców wspólnie   

       ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wielkości stanowiące o spełnieniu warunków i

      wymagań będą sumowane.

 

5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

    żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)       koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit a)

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych.

 

   6.   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę

        niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

        zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem

                     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  

                     krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym

                     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

                     oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

 

2)       wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z

       informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  

       niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,

 

3)       stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia  kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej  i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego

 

      oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu     

      warunków udziału w postępowaniu.

 

7. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

    zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

                   wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu  

                   warunków udziału w postępowaniu.

 

8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez

    zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości

    potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub   

    specyfikacją technicznym. Zamawiający  żąda zaświadczenia o dopuszczalności żużla

    paleniskowego do wykorzystania do robót inżynieryjnych.

Uwaga: dokument wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części  „A”  zamówienia ).

 

8.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

 

1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1) oddzielnie dla każdego partnera

    konsorcjum.

 

9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 i § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie    

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

 8. Informacja na temat wadium:     zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 9. Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%

               
10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

       Termin składania ofert upływa w dniu 16.02.2007r. o godzinie 09:00

 

 11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  16.02.2007r.       godzina  10:00

 

 12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania

      ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony     

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień

      Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego  

      w dniu:  7.02.2007r.