Ostrzeszów, dnia 13.12.2006  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/32/06      

                                  

OGŁOSZENIE O  WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA (O ZAMÓWIENIU)

usługi

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów”

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Tadeusz Jakubowski    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:      p r z e t a r g    n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

    zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:        -

    Warunki i sposób płatności:      -

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  

    podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

      1. Przedmiot zamówienia:  Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów.

      Przedmiotem zamówienia jest  sprzątanie ulic na terenie miasta Ostrzeszów, polegające na mechanicznym i ręcznym zamiataniu ulic, wykonywaniu oprysków na chwasty, przycinaniu darni przy krawężnikach z wywozem nieczystości na wysypisko wraz z opłatą. Sprzątanie ulic będzie wykonywane sukcesywnie po uprzednim otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Średnia szerokość      utwardzonej nawierzchni sprzątanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi

      Długość    -  dla zamiatania mechanicznego:  984,15 km

   -  dla sprzątania ręcznego:  226,08 km

                Wykonywanie oprysków na chwasty:       na powierzchni  20 000 m2

                Przycinanie darni przy krawężniku:  na długości 5000 mb

     

                Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot:  90.21.00.00-2    usługi sprzątania ulic

                                                                                                               

                2.  Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót – załącznik nr 5 do    specyfikacji istotnych warunków zamówienia. „Wykaz ulic przeznaczonych do bieżącego sprzątania na    terenie miasta  Ostrzeszów” stanowi  załącznik do umowy jako integralna jej część.  Oczyszczeniu     podlega cała szerokość jezdni ulic   wskazanych w w/w wykazie.     

                                  

    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

  

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 2 stycznia 2007 r. do 31 grudnia 2007 r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

1.        Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

        Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:

 

        a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

 

        2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia;

        Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:

 

        a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej jedno zamówienie polegające na mechanicznym zamiataniu ulic. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie

 

                b) do wykonania zamówienia dysponuje mechaniczną zamiatarką samozbierającą o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb,

 

3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

        4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

           „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.        

 

         3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a) oraz 2 lit.a) i b) przez 

           wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości    

           stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.


4.
 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

    żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)       koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( dokument, o którym mowa w dziale V pkt.1 ppkt 1 lit. a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych,  

2.   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę

      niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

      zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)       wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane należycie , na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji

 

2)       wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie dysponuje wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

 

3)       oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.

 

3. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

    zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 

                 

             1)  oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4. 

 

4.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

 

 1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w dziale VI pkt 1 ppkt 1 specyfikacji  istotnych warunków 

    zamówienia oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum.

 

5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

8. Informacja na temat wadium:     nie wymagane

  

9. Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena         waga: 100%                  

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 21.12.2006 r. o godzinie 09:00

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  21.12.2006 r.       godzina  10:00

 

12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania

      ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień

      Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego  

      w dniu:  13.12.2006 r.

 
                                                                                           Burmistrz
                                                                             Miasta i Gminy Ostrzeszów

                                                                                 /-/ Stanisław Wabnic