Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów - oznaczenie sprawy KOM-341/32/06
Ostrzeszów, dnia 13.12.2006 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/32/06
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA (O ZAMÓWIENIU)
usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Tadeusz Jakubowski
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: -
Warunki i sposób płatności: -
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiot zamówienia: Bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Ostrzeszów.
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie ulic na terenie miasta Ostrzeszów, polegające na mechanicznym i ręcznym zamiataniu ulic, wykonywaniu oprysków na chwasty, przycinaniu darni przy krawężnikach z wywozem nieczystości na wysypisko wraz z opłatą. Sprzątanie ulic będzie wykonywane sukcesywnie po uprzednim otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni sprzątanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi
Długość - dla zamiatania mechanicznego: 984,15 km
- dla sprzątania ręcznego: 226,08 km
Wykonywanie oprysków na chwasty: na powierzchni 20 000 m2
Przycinanie darni przy krawężniku: na długości 5000 mb
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 90.21.00.00-2 usługi sprzątania ulic
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót – załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. „Wykaz ulic przeznaczonych do bieżącego sprzątania na terenie miasta Ostrzeszów” stanowi załącznik do umowy jako integralna jej część. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni ulic wskazanych w w/w wykazie.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 2 stycznia 2007 r. do 31 grudnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej jedno zamówienie polegające na mechanicznym zamiataniu ulic. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie
b) do wykonania zamówienia dysponuje mechaniczną zamiatarką samozbierającą o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a) oraz 2 lit.a) i b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( dokument, o którym mowa w dziale V pkt.1 ppkt 1 lit. a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych,
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie , na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji
2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie dysponuje wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
3. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w dziale VI pkt 1 ppkt 1 specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: nie wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 21.12.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 21.12.2006 r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
w dniu: 13.12.2006 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Ostrzeszów
/-/ Stanisław Wabnic
Długość - dla zamiatania mechanicznego: 984,15 km
- dla sprzątania ręcznego:
Wykonywanie oprysków na chwasty: na powierzchni 20 000 m2
Przycinanie darni przy krawężniku: na długości 5000 mb
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 90.21.00.00-2 usługi sprzątania ulic
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót – załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. „Wykaz ulic przeznaczonych do bieżącego sprzątania na terenie miasta Ostrzeszów” stanowi załącznik do umowy jako integralna jej część. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni ulic wskazanych w w/w wykazie.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 2 stycznia 2007 r. do 31 grudnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej jedno zamówienie polegające na mechanicznym zamiataniu ulic. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie
b) do wykonania zamówienia dysponuje mechaniczną zamiatarką samozbierającą o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a) oraz 2 lit.a) i b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( dokument, o którym mowa w dziale V pkt.1 ppkt 1 lit. a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych,
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie , na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji
2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie dysponuje wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
3. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w dziale VI pkt 1 ppkt 1 specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: nie wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 21.12.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 21.12.2006 r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
w dniu: 13.12.2006 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Ostrzeszów
/-/ Stanisław Wabnic
Załączniki (8) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2006-12-13 14:46:25 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2006-12-13 14:52:16 |
Ostatnia zmiana: | 2006-12-13 14:52:16 |
Ilość wyświetleń: | 1639 |