Ostrzeszów, dnia 27.09.2006  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/30/06      

                                  

OGŁOSZENIE  O  ZAMÓWIENIU – usługi

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro i  mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów – akcja zimowa 2006/2007”

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Daniel Wieczorek    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:  p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

    zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:     -

    Warunki i sposób płatności:    -

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z   podaniem informacji o możliwości

     składania  ofert  częściowych:                                                                          usługi    (kategoria usług: 16)

 

1.        Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie miasta Ostrzeszow i w sołectwach na terenie gminy Ostrzeszow. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

 

Część nr 1 zamówienia -  miasto Ostrzeszów

Część nr 2 zamówienia – sołectwa Marydół, Korpysy, Niedźwiedź, Kozły, Bledzianów, Siedlików (do drogi  

                                         powiatowej od wsi Marydół),

Część nr 3 zamówienia - sołectwa Siedlików (do drogi powiatowej od wsi Zajączki),Myje, Kuźniki,

                                        Zajączki,

Część nr 4 zamówienia – sołectwa Jesiona, Kotowskie, Szklarka Myślniewska, Szklarka Przygodzicka,

Część nr 5 zamówienia – sołectwa Rogaszyce,  Kochłowy, Turze,

Część nr 6 zamówienia – sołectwa Pustkowie Południe, Pustkowie Północ oraz ul.Warszawska,

Część nr 7 zamówienia – sołectwa Olszyna, Rojów.

 

 

                   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

Główny przedmiot: 90.21.20.00-6 usługi odśnieżania

Dodatkowe przedmioty: 90.21.30.00-3 usługi usuwania oblodzeń

 Miejsce wykonywania zamówienia:   drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów 

               

2.        Zimowe utrzymanie dróg gminnych w zakresie odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie miasta Ostrzeszów i w sołectwach na terenie gminy Ostrzeszów, będzie wykonywane zgodnie z  zasadami zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących w sezonie zimowym 2006/2007 w mieście i w gminie Ostrzeszów, stanowiących załącznik nr 1 i  nr 2 do umowy z wykonawcą (umowa - zał. nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

 

3.        Zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro i mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany:  

    data rozpoczęcia:   01.11.2006 r.,         data zakończenia:   31.03.2007 r.

 

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

 

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

                     i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia,

 

                3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

 

    .        

 

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

    żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:

 

oraz złożenia wymaganego ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych.


  
3.  W celu potwierdzenia przez zamawiającego warunku
posiadania przez wykonawcę

        niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

        zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

   4. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

       zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

             wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu  

             warunków udziału w postępowaniu.

 

5. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

    „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców

 

6.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 2 ppkt 1 (jak w dziale VI pkt 1 ppkt 1) siwz),  

    oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum.

 

7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

8. Informacja na temat wadium:  

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

9. Kryteria oceny ofert  i  ich  znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie     

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 16.10.2006 r. o godzinie 09:00

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie     

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  16.10.2006 r.       godzina  10:00

 

12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania

      ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu:      

      27.09.2006 r.