Ostrzeszów, dnia 07.08.2006  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/17/06      

                                  

OGŁOSZENIE O  WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
( O ZAMÓWIENIU )

roboty budowlane

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej dróg gminnych”

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Daniel Wieczorek    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:  p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

    zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:        -

    Warunki i sposób płatności:     -

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  

    podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

Przedmiot zamówienia:  oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsja asfaltową kationowa szybkorozpadową K1-70 i grysami kamiennymi , drogi o średnim ruchu.

 

               Wspólny Słownik Zamówień (CPV):                45.23.3142-6   roboty w zakresie naprawy dróg

                                                                                              45.23.31.41-9  roboty w zakresie konserwacji dróg

                                                                             

                                                                                                                                                                                                    

                 Miejsce wykonywania zamówienia:      drogi na terenie Gminy Ostrzeszów

                      

1.        Szczegółowy opis prac i wymagania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

                              

 

    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany; okres w miesiącach:      45 dni  licząc od daty udzielenia zamówienia.

 

 

 

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

 

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

                     i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, tj:

                              

a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót

nawierzchniowych bitumicznych, odpowiadającym swoim rodzajem

przedmiotowi zamówienia, z których wartość każdego zamówienia nie może

być niższa niż 50.000 zł. brutto.

Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że

roboty te zostały wykonane należycie.

 

b) dysponują osobą posiadającą wymagane  Prawem Budowlanym

uprawnienia  kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji

technicznych w budownictwie w  specjalności drogowej  i udokumentuje przynależność tej

osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego,

 

                3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

    2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

        „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.      

  

    3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a)-b) przez 

        wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości    

        stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.

 

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

    żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych.

 

5.   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę

      niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

      zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem

                     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  

                     krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym

                     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

                     oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

2)       wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z

       informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  

       niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,

 

 

3)       stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia  do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  i  dokumenty stwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego,

 

oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

6. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

    zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

               wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu  

               warunków udziału w postępowaniu.

 

7.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

 

1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1) oddzielnie dla każdego partnera

    konsorcjum.

 

8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

8. Informacja na temat wadium:     nie wymagane

 

9. Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%                  

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 17.08.2006 r. o godzinie 09:00

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  17.08.2006 r.       godzina  10:00

 

12. Termin związania ofertą:

 

      Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z   

      upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

 

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

 

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

 

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

 

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień

      Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego  

      w dniu:  07.08.2006 r.