Oferta na wykonanie bankowej obsługi budżetu Związku Gmin Ziemi Ostrzeszowskiej - II przetarg
Ostrzeszów, dnia 11.04.2006 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: usługi
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60000 euro
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Oferta na wykonywanie bankowej obsługi budżetu
Związku Gmin Ziemi Ostrzeszowskiej - II przetarg”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Związek Gmin Ziemi Ostrzeszowskiej
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów
tel. (062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów w sprawach merytorycznych
i formalnych: Maria Ponitka tel. (062) 732 06 15
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: umg@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, a także jej cena, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne:
adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
taki jak w pkt. 1, tj: siedziba zamawiającego (pokój 82) - Urząd Miasta i Gminy
w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31.
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Związku Gmin Ziemi Ostrzeszowskiej polegającej na:
n prowadzeniu rachunku bankowego Związku Gmin Ziemi Ostrzeszowskiej,
n możliwości umieszczania wolnych środków na lokatach terminowych,
n uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
miasto Ostrzeszów
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Termin realizacji: 2006 – 2010 rok
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci, którzy złożą ważną
i odpowiednią ofertę.
2. Oferta ważna musi spełniać następujące warunki:
1) Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
3. Oferta odpowiednia musi spełniać następujące warunki:
1) Oferent składający ofertę spełniać musi poniższe wymogi:
a) posiadać możliwości i warunki współpracy Zamawiającego z bankiem przy użyciu systemu informatycznego home-banking,
b) posiadać kapitał akcyjny (fundusz statutowy) co najmniej w wysokości określonej w art. 32 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, tj. co najmniej równowartość 5 mln EURO oraz utrzymywać współczynnik wypłacalności na poziomie nie niższym niż 8%.
Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy o zamówieniach publicznych.
Oferta dostawcy lub wykonawcy, który został wykluczony z postępowania nie będzie rozpatrywana.
9. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIA:
1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych.
2. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach.
3. Oplata kwotowa od jednego przelewu dokonanego na rachunku wewnątrz danego banku.
4. Opłata kwotowa od przelewów dokonanych na rachunkach między bankami.
5. Opłata za jeden wyciąg bankowy i wtórnik po każdej operacji.
6. Prowizja od jednej wpłaty gotówkowej.
7. Prowizja od jednej wypłaty gotówkowej.
8. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym, jednorazowa prowizja od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym.
9. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach krótkoterminowych (1-tygodniowa, miesięczna, 3-miesięczna).
10. Prowizja od przelewów poszczególnych systemie bankowym „ELIXIR”.
ZNACZENIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW:
1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego i rachunków pomocniczych. |
10 % |
2. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach. |
25 % |
3. Opłata kwotowa od jednego przelewu dokonanego na rachunku wewnątrz danego banku. |
15 % |
4. Opłata kwotowa od przelewów dokonanych na rachunkach między bankami. |
10 % |
5. Opłata za jeden wyciąg bankowy i wtórnik po każdej operacji. |
10 % |
6. Prowizja od jednej wpłaty gotówkowej. |
5 % |
7. Prowizja od jednej wypłaty gotówkowej. |
5 % |
8. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym, jednorazowa prowizja od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym. |
5 % |
9. Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczanych na lokatach krótkoterminowych (1 tygodniowa, miesięczna, 3-miesięczna). |
15 % |
10. Prowizja od przelewów w systemie bankowym „ELIXIR”. |
10 % |
11. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: pokój 19.
Termin składanie ofert upływa 04.05.2006r. do godz. 1000
12. Otwarcie ofert:
W dniu 04.05.2006r. – godz. 1000 w Sali nr 17 (I piętro)
13. Termin związania ofertą:
Okres związania ofertą – do roku 2010 - licząc od dnia następnego po upływie terminu składania ofert.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń
w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego w dniu:
11.04.2006r.
Przewodniczący
Zarządu Związku Gmin Ziemi Ostrzeszowskiej
dr inż. Stanisław Wabnic
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2006-04-12 08:33:00 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2006-04-12 09:56:04 |
Ostatnia zmiana: | 2006-04-12 09:56:04 |
Ilość wyświetleń: | 1361 |