Budowa drogi gminnej w Siedlikowie
Ostrzeszów, dnia 04.08 2005 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/18/05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamówienie o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa drogi gminnej w Siedlikowie”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów, tel. (062) 732 06 00, faks (062) 732 06 01
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: w sprawach merytorycznych - Sabina Nowacka,
w sprawach formalnych - Marek Kurzawa
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cena, jeżeli jej
udostępnienie jest odpłatne:
adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia: Taki jak w pkt. 1, tj:
siedziba zamawiającego (pokój 59 ) - Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31.
Cena: 15.00 PLN
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
dostępne do: 27.09.2005 r.
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania
ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w Siedlikowie.
Wykonanie robót ziemnych, podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm, nawierzchni z mieszanki
mineralno-bitumicznej grub. 5 cm, dług. 2,08 km, powierzchnia 10.611 m2. Przepusty z rur Wipro A40, O60.
Planowana wartość wydatków w roku 2005 do kwoty 541.000 PLN.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45.23.31.20-6
dodatkowe przedmioty:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5. Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
droga gminna w Siedlikowie gmina Ostrzeszów
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
9 miesiące, licząc od daty udzielenia zamówienia.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
W tym zakresie wymagane jest:
1.1. posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w zakresie objętym zamówieniem,
1.2. posiadanie przez osobę kierującą robotami wymaganych Prawem Budowlanym uprawnień kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
W tym zakresie wymagane jest:
2.1. posiadanie doświadczenia wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc wstecz od terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień w zakresie robót polegających na budowie dróg, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie niższej niż 200% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
2.2. dysponowanie (posiadanie, dzierżawa, wynajem itp.) niezbędnym sprzętem dla realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem – wykaz sprzętu został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2.3. dysponowanie osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
2.4. możliwość pozyskania masy bitumicznej z zachowaniem normatywnych warunków jej transportu i wbudowania zgodnie z zamówieniem.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
W tym zakresie wymagane jest:
3.1. posiadanie własnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 % ceny brutto podanej w ofercie.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia” , na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi założyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich - wymagane Prawem Budowlanym uprawnia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej ważny i obowiązujący dokument stwierdzający przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca,
6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
7) dokument ( umowa, przyrzeczenie lub oświadczenie, itp.) o współpracy z producentem lub dostawcą masy bitumicznej stwierdzający możliwość pozyskania masy bitumicznej z zachowaniem normatywnych warunków jej transportu i wbudowania zgodnie z zamówieniem,
8) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
10) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
11) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
9. Informacja na temat wadium: wymagane wadium 10 000 PLN
.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena znaczenie: 100%
11. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 59:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 27.09.2005 r. o godzinie 09:00
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 27.09.2005 r. godzina 10:00
13. Termin związania ofertą:
termin związania ofertą wynosi 60 dni..
14.Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
15. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu: 04.08.2005 r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY
OSTRZESZÓW
Ostrzeszów, dnia 04.08 2005 roku
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2005-08-04 10:42:49 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2005-08-04 14:44:01 |
Ostatnia zmiana: | 2005-08-04 14:44:01 |
Ilość wyświetleń: | 1832 |