Remont chodnika - ul. Sienkiewicza w Ostrzeszowie
Ostrzeszów, dnia 27 lipca 2005 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/17/05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont chodnika ulica Sienkiewicza w Ostrzeszowie”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów, tel. (062) 732 06 00, fax (062) 732 06 01
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Sabina Nowacka, Marek Kurzawa
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cena, jeżeli jej
udostępnienie jest odpłatne:
adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia: Taki jak w pkt. 1, tj:
siedziba zamawiającego (pokój 59 ) - Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31.
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
dostępne do: 12.08.2005 r.
4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania
ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: remont chodnika ulica Sienkiewicza w Ostrzeszowie. Rozebranie istniejącego
chodnika m2 - 934 . Wymiana krawężników mb - 199. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na
podbudowie betonowej m2 - 934.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45.23.32.22-1
dodatkowe przedmioty:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5. Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw:
ulica Sienkiewicza w Ostrzeszowie
6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
3 miesiące, licząc od daty udzielenia zamówienia.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
W tym zakresie wymagane jest:
· posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, w zakresie objętym zamówieniem,
· dysponowanie osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;
W tym zakresie wymagane jest posiadanie doświadczenia wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc wstecz od terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień w zakresie robót nawierzchniowych z kostki betonowej, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie niższej niż 200% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo
zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia” , na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
9. Informacja na temat wadium: wymagane wadium 1000 PLN
.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
11. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 59:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 12.08.2005 r. godzina 09:00
12. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 12.08.2005 r. godzina 10:00
13. Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
i na stronie internetowej zamawiającego, w dniu: 27.07.2005 r.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY
OSTRZESZÓW
dr inż. Stanisław Wabnic
dr inż. Stanisław Wabnic
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2005-07-27 14:32:40 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2005-07-27 14:34:54 |
Ostatnia zmiana: | 2005-08-22 09:02:21 |
Ilość wyświetleń: | 1612 |