Wydanie zaświadczenia potwierdzającego okres pełnienia funkcji sołtysa
INFORMACJE PODSTAWOWE
Nazwa i symbol sprawy
Wydanie zaświadczenia potwierdzającego okres pełnienia funkcji sołtysa
Wydział / Jednostka odpowiedzialna
Wydział Organizacyjny - pokój 107, I piętro, tel. 62/ 732 06 08, e-mail: org@ostrzeszow.pl
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 726 maja 2023 roku o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa (art. 4 ust. 3 pkt. 1 oraz art. 4 ust. 4)
Opłaty
17 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia (art. 1 ust. 1 pkt 1b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej)
Termin odpowiedzi
Zgodne z art. 217 § 3 k.p.a. zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
INFORMACJE DODATKOWE
Tryb odwoławczy
Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia służy prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kaliszu za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia
Uwagi
Jeżeli burmistrz nie dysponuje danymi potwierdzającymi okres pełnienia przez wnioskodawcę funkcji sołtysa, wydaje postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia ze względu na brak danych potwierdzających okres pełnienia funkcji.
WYMAGANEDOKUMENTY
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia potwierdzającego okres pełnienia funkcji sołtysa, który powinien zawierać:
1) imię, nazwisko oraz adres zamieszkania wnioskodawcy,
2) nazwę sołectwa, w którym wnioskodawca pełnił funkcję sołtysa
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.