Zarządzenie 60/2003 / W sprawie prowadzenia przez pracowników urzędu rozmów telefonicznych z obywatelami /
ZARZĄDZENIE NR 60/2003
Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów
z dnia 12 grudnia 2003 roku
w sprawie: prowadzenia przez pracowników urzędu rozmów telefonicznych z obywatelami
Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) i art. 15 ust. 2 pkt 5 ustawy z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami) zarządza się, co następuje:
§ 1
Każdy pracownik Urzędu Miasta i Gminy podczas przyjmowania rozmowy telefonicznej przedstawiał się będzie rozmówcy podając, co następuje:
a) Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów, Wydział.....
b) nazwisko i imię.
§ 2
Prowadząc rozmowy należy zachować życzliwość i uprzejmość, udzielając możliwej pomocy także i w przypadkach, gdy poruszana przez rozmówcę sprawa nie dotyczy bezpośrednio przyjmującego rozmowę pracownika lub rozmowa jest prowadzona przez interlokutora w nerwowy sposób.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta i Gminy oraz Naczelnikom Wydziałów.
§ 4
Traci moc obowiązującą Zarządzenie Nr 2/2000 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 1 lutego 2000 r. w sprawie prowadzenia przez pracowników urzędu rozmów telefonicznych z obywatelami.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2004-01-14 14:33:17 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2004-01-14 14:35:00 |
Ostatnia zmiana: | 2004-01-14 14:35:00 |
Ilość wyświetleń: | 1858 |