Ostrzeszów, dnia 30.06.2006  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/12/06      

                                  

OGŁOSZENIE O   ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro, a mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ulicy Zamkowej w Ostrzeszowie”

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Danuta Bayer    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:  p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

    zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:     26,00 PLN

    Warunki i sposób płatności:      płatne w Kasie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy   

    Ostrzeszów przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie ( od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-14:00)

    lub za  pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania.

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  

    podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

1.        Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ulicy Zamkowej w Ostrzeszowie, który polegał będzie na:

 

CZĘŚĆ NR 1 – Wymiana stolarki okiennej:

1)       wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV ( 13 okien  o wym. 128x160 cm i 54 szt. o wym. 128x240 cm). Wraz z wymianą okien należy wymienić parapety wewnętrzne i zewnętrzne.

 

                   Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

45.21.50.00-7             - roboty w budowlane w zakresie obiektu użyteczności publicznej

45.42.10.00-4      - roboty w zakresie stolarki budowlanej

 

CZĘŚĆ NR 2 – Elewacja, dach i inne roboty towarzyszące:

1)   wykonaniu wyprawek malarskich związanych z wymianą okien,

2)       malowaniu elewacji o pow. ok. 1557 m2, w ramach którego należy,

a)       wymienić uszkodzony tynk,

b)       przygotować pozostałą część tynku pod malowanie,

c)       pomalować elewację farbą wysokoparoprzepuszczalną i samooczyszczajacą,

d)       oczyścić z zakonserwować elementy z piaskowca i imitacji piaskowca,

e)       ułożyć cienkowarstwowy tynk akrylowy na cokole budynku oraz ścianach szybu windy,

 

3)  ociepleniu dachu o pow. ok. 614 m2 wraz z pokryciem papą jednokrotnego krycia, a  

     także wymianie rynien oraz obróbek blacharskich.

 

 

                  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

45.21.50.00-8             - roboty w budowlane w zakresie obiektu użyteczności publicznej

45.41.00.00-4      - tynkowanie

45.44.21.00-8      - roboty malarskie

45.45.20.00-0      - zewnętrzne czyszczenie budynków

45.26.12.00-6      - wykonanie pokrycia dachowego

                                                                                                                                                                                                  

                 Miejsce wykonywania zamówienia:    

               budynek Urzędu Miasta i Gminy przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie

  

2.        Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa  ( załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).     

 

    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany; okres w miesiącach:  3 miesiące  licząc od daty udzielenia zamówienia.

 

    Termin wykonania poszczególnych części zamówienia:

·         dla części Nr 1 zamówienia: wymagany; okres w dniach:  45  dni licząc od daty udzielenia zamówienia

·         dla części Nr 2 zamówienia: wymagany; okres w miesiącach:  3 miesiące licząc od daty udzielenia zamówienia

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

 

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

                     i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, tj:

 

a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o

    udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym

    okresie:

 

    dla CZĘŚCI Nr 2 zamówienia:

    co  najmniej dwa zamówienia polegające na malowaniu elewacji budynku, z

    których wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 50 000 złotych,

 

                                  dla CZĘŚCI Nr 1 zamówienia:

                                   co  najmniej dwa zamówienia polegające na wymianie istniejącej stolarki okiennej 

                                na stolarkę PCV, z których wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza

                                niż 50 000 złotych,

 

b) dysponują osobą posiadającą wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia 

    kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w

    budownictwie  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i udokumentuje

    przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego,

 

                3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

       2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

           „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.         

    3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a)-b) przez 

        wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości    

        stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.

 

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

    żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)       aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

3)       aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)       aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

oraz złożyć wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych.

 

5.   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę

      niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

      zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem

                     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  

                     krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym

                     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

                     oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

2)       stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia  do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  i  dokumenty stwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego,

 

3)       wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

6. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

    zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

             1)  wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu   

                  warunków udziału w postępowaniu.

 

7.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1)-4)oddzielnie dla każdego partnera

    konsorcjum.

8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

8. Informacja na temat wadium:  

 

Wymagane wadium w kwocie: 

  • 2000 PLN (słownie: dwatysiące złotych) dla części Nr 1 zamówienia – wymiana stolarki okiennej,
  • 6000 PLN ( słownie: sześćtysięcy złotych) dla części Nr 2 zamówienia – elewacja, dach i inne roboty towarzyszące.

 

9. Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%                  

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 01.08.2006 r. o godzinie 09:00

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  01.08.2006 r.       godzina  10:00

 

12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania

      ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu:      

      30.06.2006 r.