Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów

Kolorowy pasek

VIII kadencja samorządu (2018-2023)

Interpelacje i zapytania radnych

Lp. Nazwisko i imię radnego

Nr sesji

i data

Temat interpelacji lub zapytania

Treść interpelacji

lub zapytania [pdf]

Udzielona

odpowiedź [pdf]

13 Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni

IX/2019

2019.04.25

Kwestia opłat za wody opadowe i roztopowe, mieszkańcy otrzymują ankiety - jakie są podstawy prawne i przewidywane taryfy? 013 Odp. 013
12 Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni

IX/2019

2019.04.25

Czy Pan Burmistrz zamierza płacić za czas strajku w oświacie w jakiejkolwiek formie?  012 Odp. 012
11 Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni

IX/2019

2019.04.25

Czy zasadny jest ekonomicznie remont biura, które stanowić ma gabinet Pani Wiceburmistrz i ile to kosztuje? 011  Odp. 011
10 Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni

IX/2019

2019.04.25

Dlaczego - w ramach naboru na stanowisko ds. gospodarki gruntami - zatrudniono dwie osoby, mimo że w ogłoszeniu konkursowym nie była określona taka liczba stanowisk? 010 Odp. 010
9 Manikowski Andrzej

VI/2019

2019.02.28

Kwestie komunikacyjne - ograniczenie parkowania aut dostawczych przy pl. Borek, możliwość utworzenia prawoskrętu z ul. Zamkowej na ul. Armii Krajowej  009 Odp. 009
8 Manikowski Andrzej

VI/2019

2019.02.28

Propozycje uzupełnienia polityki senioralnej (utworzenie Miejskiej Rady Seniorów, program "Pudełko życia", darmowe taksówki)  008  Odp. 008
7

Marchiński Antoni

IV/2019

2019.01.19

Dlaczego nie poinformowano Radnych o posiedzeniu zarządu spółki "Strzegowa", na krórym zapadał ważne z punktu widzenia społeczeństwa decyzje? 007 Odp. 007
6 Manikowski Andrzej

IV/2019

2019.01.19

Poruszenie sprawy drogi wojewódzkiej nr 449 i możliwości wyprowadzenia jej przebiegu poza centrum miasta 006 Odp. 006
5 Manikowski Andrzej

III/2018

2018.12.27

Ustawa o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własności - dlaczego nie wywołano uchwały o zastosowaniu bonifikaty za wniesienie opłaty jednorazowej 005 Odp. 005
4 Manikowski Andrzej

III/2018

2018.12.27
Na jakim etapie jest realizacja projektu "Poprawa jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów" 004 Odp. 004
3 Tomczyk Zbigniew

III/2018

2018.12.27
Podjęcie działań w celu utrzymania porządku wokół pojemników służących do zbierania odzieży używanej 003 Odp. 003
2 Tomczyk Zbigniew

III/2018

2018.12.27
Zamontowanie progu spowalniającego na ul. Zamkowej w okolicy marketu "Biedronka" 002  Odp. 002
1 Tomczyk Zbigniew

III/2018

2018.12.27
Ustawienie lamp doświetlających przejścia dla pieszych na ul. Zamkowej 001  Odp. 001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kwestie składania przez radnych interpelacji i zapytań reguluje art.  24.  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.). W sprawach dotyczących gminy radni mogą kierować interpelacje i zapytania do burmistrza:

Kwestie składania przez radnych interpelacji i zapytań reguluje art.  24.  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z późn. zm.). W sprawach dotyczących gminy radni mogą kierować interpelacje i zapytania do burmistrza:

• interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy (interpelacja powinna zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niej pytania),

• zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym (zapytanie powinno zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niego pytania)

Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie burmistrzowi. Burmistrz, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania. Treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi podawana jest do publicznej wiadomości poprzez niezwłoczną publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy, oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty.

 

Metadane

Źródło informacji:Wojciech Bąk
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wojciech Bąk
Data wprowadzenia:2019-01-02 08:28:50
Opublikował:Wojciech Bąk
Data publikacji:2019-01-02 10:08:57
Ostatnia zmiana:2019-05-13 09:07:04
Ilość wyświetleń:464

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij