
VIII kadencja samorządu (2018-2023)
Interpelacje i zapytania radnych
Lp. |
Nazwisko i imię radnego |
Nr sesji |
Temat interpelacji lub zapytania |
Treść interpelacji |
Udzielona |
70 | Edward Skrzypek | XXXI/2021 2021.03.25 |
Dot. drogi ekspresowej S11. | 070 | Odp. 070 |
69 | Antoni Marchiński, Andrzej Manikowski | XXXI/2021 2021.03.25 |
Dot. zaległości w opłatach za zagospodarowanie odpadów za 2020 rok. | 069 | Odp. 069 |
68 | Antoni Marchiński, Andrzej Manikowski | XXXI/2021 2021.03.25 |
Dot. ilości odebranych odpadów od mieszkańców w 2020 roku w poszczególnych frakcjach. | 068 | Odp. 068 |
67 | Antoni Marchiński, Andrzej Manikowski | XXXI/2021 2021.03.25 |
Dot. ilości zatrudnionych osób z płacą minimalną w spółce EKO-REGION. | 067 | Odp. 067 |
66 | Antoni Marchiński, Andrzej Manikowski | XXXI/2021 2021.03.25 |
Dot. kosztu wydrukowania ulotek dołączonych do informacji o wysokości opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów. | 066 | Odp. 066 |
65 | Antoni Marchiński, Andrzej Manikowski | XXXI/2021 2021.03.25 |
Informacja ws. powołania nowego prezesa ZEC-u. | 065 | Odp. 065 |
64 | Antoni Marchiński, Andrzej Manikowski | XXXI/2021 2021.03.25 |
Informacja ws. przyczyn zwolnienia prezesa ZEC-u. | 064 | Odp. 064 |
63 | Skrzypek Edward | XXX/2021 2021.02.25 |
Czy został uzupełniony skład Rady Nadzorczej ZEC i kto jest na miejscu byłego członka? | 063 | Odp. 063 |
62 | Skrzypek Edward | XXX/2021 2021.02.25 |
Co z drugim etapem drogi Ostrzeszów - Mikstat? | 062 | Odp. 062 |
61 | Skrzypek Edward | XXX/2021 2021.02.25 |
Kiedy będzie ogłoszony przetarg na nakładki? | 061 | Odp. 061 |
60 | Kokot Marcin | XXX/2021 2021.02.25 |
Czy będą wykonywane prace porządkowe po zimie? | 060 | Odp. 060 |
59 | Kokot Marcin | XXX/2021 2021.02.25 |
Czy restaratorzy będą zwolnieni z opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych? (w związku z pandemią COVID-19) | 059 | Odp. 059 |
58 | Odrobiński Sławomir | XXX/2021 2021.02.25 |
Dot. informacji o sytuacji ekonomiczno - finansowej spółki komunalnej ZEC | 058 | Odp. 058 |
57 | Raczyński Roman | XXX/2021 2021.02.25 |
Dot. informacji o stanie zapasów magazynowych opału w latach 2018-2020. |
057 | Odp. 057 |
56 | Marchiński Antoni, Manikowski Andrzej |
XXX/2021 2021.02.25 |
Dot. kosztów wprowadzenia strefy płatnego parkowania | 056 | |
55 | Marchiński Antoni | XXX/2021 2021.02.25 |
Czy do UMiG wpłynęły pisma ws. strefy płatnego parkowania po sesji styczniowej (po 28.01.br.)? |
055 | Odp. 055 |
54 |
Więcek Grzegorz |
XXIX/2021 |
Dot. monitoringu czystości powietrza |
Odp. 054 | |
53 |
Wrzesiński Michał |
XXV/2020 |
Dot. kontrolowania ruchu drogowego na skrzyżowaniu ulic Sportowej i ٱkowej przy SP Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Ostrzeszowie |
053 | Odp. 053 |
52 |
Manikowski Andrzej |
XXV/2020 |
Dot. budynku po Szkole Podstawowej Nr 3, zlokalizowanym przy ul. Norweskiej |
052 | Odp. 052 |
51 |
Kokot Marcin |
XXV/2020 |
Dot. wykonania przej¶cia dla pieszych wraz z oznakowaniem przy skrzyzowaniu ul. Pogodnej i ul. Hurtowej |
051 | Odp. 051 |
50 |
Kokot Marcin |
XXV/2020 |
Dot. pro¶by o wyst±pienie do Lasów Państwowych, w celu zamiany dróg wewnętrznych, znajduj±cych się w Olszynie |
050 |
Odp. uzupełn. zm. 050 |
49 |
Kokot Marcin |
XXV/2020 |
Dot. wykonania dużego przystanku autobusowego |
049 | Odp. 049 |
48 |
Kokot Marcin |
XXV/2020 |
Dot. wykonania przej¶cia dla pieszych na DW449 w Rojowie pomiędzy ul. ¦w. Wojciecha a ul. Olszyńsk± |
048 | Odp. 048 |
47 |
Widerski Sławomir |
XXV/2020 |
Dot. czyszczenia li¶ci |
047 | Odp. 047 |
46 |
Widerski Sławomir |
XXV/2020 2020.09.10 |
Dot. zakazu parkowania z lewej strony (ul. W±ska, wjazd od ul. Sikorskiego) |
046 | Odp. 046 |
45 |
Widerski Sławomir |
XXV/2020 2020.09.10 |
Dot. umieszczenia między ul. Zachodni± a ul. K±pielow± na ¶rodku jezdni pasów rozdzielaj±cych |
045 | Odp. 045 |
44 |
Widerski Sławomir |
XXV/2020 2020.09.10 |
Dot. parkingu przy ul. Zamkowej (obrócić kierunek parkowania) |
044 | Odp. 044 |
43 |
Widerski Sławomir |
XXV/2020 2020.09.10 |
Dot. powiększenia miejsc parkingowych (parking za baszt±) |
043 | Odp. 043 |
42 |
Raczyński Roman |
XXIV/2020 |
Która firma będzie realizowała zlecenie na budowę ulicy Przełajowej i Tęczowej? |
Odp. 042 | |
41 |
Kokot Marcin |
XXIV/2020 |
Dot. zamontowania lustra drogowego w pasie ul. Zachodniej, przy skrzyżowaniu z ul. Sezamkow±. |
||
40 |
Kokot Marcin |
XXIV/2020 |
Dot. przej¶cia dla pieszych na DW449 w Rojowie przy skrzyżowaniu z ul. ¦w. Wojciecha oraz ul. Olszyńsk±. |
||
39 |
Skrzypek Edward |
XXI/2020 |
Dot. planu uruchomienia przedszkoli i żłobków |
||
38 |
Skrzypek Edward |
XXI/2020 |
Dot. drogi Ostrzeszów - Mikstat |
||
37 |
Skrzypek Edward |
XXI/2020 |
Czy wszystkie podmioty złożyły deklaracje o wysoko?ci opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi? |
||
36 |
Manikowski Andrzej, |
XXI/2020 |
Dot. jadłodzielni, która miała powstać w Ostrzeszowie |
||
35 |
Manikowski Andrzej, |
XXI/2020 |
Czy do wszystkich gospodarstw domowych została dostarczona informacja o wnoszeniu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi? |
||
34 |
Marchiński Antoni, |
XX/2020 |
Dot. odbioru ?mieci BIO |
||
33 |
Marchiński Antoni, |
XX/2020 |
Dot. subwencji o?wiatowej |
||
32 |
Marchiński Antoni |
XIX/2020 |
Dot. oznaczenia miejsca parkingowego przy miejskim targowisku na ul. Łąkowej dla osób niepełnosprawnych |
||
31 |
Gagatek Danuta |
XVIII/2020 |
Dot. zabezpieczenia elementami odblaskowymi wysepek na drodze K11 na odcinku przebiegającym przez miasto Ostrzeszów. |
||
30 |
Józefiak Aleksander |
XVIII/2020 |
Dot. Wyznaczenia nowych terenów pod zabudowę mieszkaniową wysoką w planie przestrzennego zagospodarowania m. Ostrzeszowa |
||
29 |
Wysota Wiesława |
XVII/2019 |
Dot. nieprzejezdno?ci drogi gminnej w Rogaszycach |
||
28 |
Switoń Marcin |
XVI/2019 |
Dot. oswietlenia przej?ć dla pieszych na drogach powiatowych, odsnieżania chodników, ?cieżek pieszo - rowerowcych, dbało?ci o tereny zielone. |
||
27 |
Manikowski Andrzej |
XVI/2019 |
Dot. remontu ulicy Anny Jagiellonki, odcinek od ul. Grunwaldzkiej do ul. Jana Olbrachta . |
||
26 |
Manikowski Andrzej |
XV/2019 |
Dot. Zarządzenia Burmistrza Nr 120/2019 z dn. 24.09.2019 r. (czy pracownicy mają przychodzić do pracy ze swoimi przyborami pi?miennymi i papierem?) |
||
25 |
Kokot Marcin |
XV/2019 |
Dot. wykonania przej?cia dla pieszych przy ul. Hurtowej (od strony ul. Ko?ciuszki) oraz na drodze 449 (w pobliżu skrzyżowania z ul. Hurtową) |
||
24 |
Kokot Marcin |
XV/2019 |
Dot. wykonania chodnika przy ul. Hurtowej (w kierunku ul. Pogodnej). |
||
23 |
Kokot Marcin |
XV/2019 |
Dot. wykonania wyniesionego przej?cia dla pieszych na ul. Pogodnej (przy skrzyżowaniu z Hurtową). |
||
22 |
Kokot Marcin |
XV/2019 |
Dot. ustawienia podwójnego przystanku przy drodze powiatowej (w sąsiedztwie sali wiejskiej). |
||
21 |
Skrzypek Edward |
XIV/2019 |
Koncepcja pozostałych budynków po likwidacji szkół? |
||
20 |
Skrzypek Edward |
XIV/2019 |
Co z budynkiem po Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Norweskiej? |
||
19 |
Skrzypek Edward |
XIV/2019 |
Harmonogram prac na drodze powiatowej Ostrzeszów - Siedlików? |
||
18 |
Manikowski Andrzej |
XIV/2019 |
Nie jest widoczny znak "przej?cie dla pieszych" na ul. Grabowskiej, w obrębie ul. Warszawskiej. |
||
17 |
Manikowski Andrzej |
XIV/2019 |
Dot. miejsca wsiadania dzieci z Pustkowia Południe do autobusu (skrzyżowanie ulic Warszawska z Grabowską). Czy nie jest zasadna zmiana lokalizacji "zbiórki" dowożonych dzieci? |
||
16 |
Skrzypek Edward |
XIII/2019 |
Kiedy "Inea" rozpocznie zakładanie szerokopasmowego internetu w miejscowo?ci Korpysy i na jakim odcinku? |
||
15 |
Skrzypek Edward |
XIII/2019 |
Kiedy realizowana będzie budowa drogi pod "Ja?winami"? |
||
14 |
Skrzypek Edward |
XIII/2019 |
Kiedy i na jakiej długo?ci będzie wykonywana nakładka na drodze Ostrzeszów - Siedlików? |
||
13 |
Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni |
IX/2019 |
Kwestia opłat za wody opadowe i roztopowe, mieszkańcy otrzymują ankiety - jakie są podstawy prawne i przewidywane taryfy? |
||
12 |
Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni |
IX/2019 |
Czy Pan Burmistrz zamierza płacić za czas strajku w o?wiacie w jakiejkolwiek formie? |
||
11 |
Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni |
IX/2019 |
Czy zasadny jest ekonomicznie remont biura, które stanowić ma gabinet Pani Wiceburmistrz i ile to kosztuje? |
||
10 |
Manikowski Andrzej, Marchiński Antoni |
IX/2019 |
Dlaczego - w ramach naboru na stanowisko ds. gospodarki gruntami - zatrudniono dwie osoby, mimo że w ogłoszeniu konkursowym nie była okre?lona taka liczba stanowisk? |
||
9 |
Manikowski Andrzej |
VI/2019 |
Kwestie komunikacyjne - ograniczenie parkowania aut dostawczych przy pl. Borek, możliwo?ć utworzenia prawoskrętu z ul. Zamkowej na ul. Armii Krajowej |
||
8 |
Manikowski Andrzej |
VI/2019 |
Propozycje uzupełnienia polityki senioralnej (utworzenie Miejskiej Rady Seniorów, program "Pudełko życia", darmowe taksówki) |
||
7 |
Marchiński Antoni |
IV/2019 |
Dlaczego nie poinformowano Radnych o posiedzeniu zarządu spółki "Strzegowa", na krórym zapadał ważne z punktu widzenia społeczeństwa decyzje? |
||
6 |
Manikowski Andrzej |
IV/2019 |
Poruszenie sprawy drogi wojewódzkiej nr 449 i możliwo?ci wyprowadzenia jej przebiegu poza centrum miasta |
||
5 |
Manikowski Andrzej |
III/2018 |
Ustawa o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własno?ci - dlaczego nie wywołano uchwały o zastosowaniu bonifikaty za wniesienie opłaty jednorazowej |
||
4 |
Manikowski Andrzej |
III/2018 |
Na jakim etapie jest realizacja projektu "Poprawa jako?ci powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów" |
||
3 |
Tomczyk Zbigniew |
III/2018 |
Podjęcie działań w celu utrzymania porządku wokół pojemników służących do zbierania odzieży używanej |
||
2 |
Tomczyk Zbigniew |
III/2018 |
Zamontowanie progu spowalniającego na ul. Zamkowej w okolicy marketu "Biedronka" |
||
1 |
Tomczyk Zbigniew |
III/2018 |
Ustawienie lamp do?wietlających przej?cia dla pieszych na ul. Zamkowej |
? interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy (interpelacja powinna zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niej pytania),
? zapytania składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym (zapytanie powinno zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego jej przedmiotem oraz wynikające z niego pytania)
Interpelacje i zapytania składane są na pi?mie do przewodniczącego rady, który przekazuje je niezwłocznie burmistrzowi. Burmistrz, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na pi?mie nie pó?niej niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania. Tre?ć interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi podawana jest do publicznej wiadomo?ci poprzez niezwłoczną publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy, oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty.
![]() |
![]() |
![]() |
Metadane
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2019-01-02 08:28:50 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2019-01-02 10:08:57 |
Ostatnia zmiana: | 2021-04-08 11:57:31 |
Ilość wyświetleń: | 2963 |