Ostrzeszów, dnia 14.02.2007 roku

 


Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/2/07
      

                                  

OGŁOSZENIE O  ZAMÓWIENIU

roboty budowlane

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną
w złotych równowartość kwoty 60 000 euro  i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Remonty cząstkowe dróg bitumicznych – miasto i gmina Ostrzeszów”

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Sabina Nowacka    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:  p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

    zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:        -

    Warunki i sposób płatności:        -

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  

    podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

1.        Przedmiot zamówienia jest: 

1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfalt. standard II  -   ton 

              660,  mieszanką mineralno-asfalt. standard III  -   ton 60;

        1.2. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej – powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją  

              przy głęb. 1,5 – 4 cm  -   m2  1400;

        1.3. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej przy głęb. wybojów do 7 cm  -   m2 20;

        1.4. Wycięcie i wykarczowanie korzeni drzew tworzących wyboje  -   m2 20.

 

                Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

                główny przedmiot: 45.23.31.42-6  roboty w zakresie naprawy dróg

               dodatkowe przedmioty:     

 

                 Miejsce wykonywania zamówienia:      drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

 

2.        Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa  ( załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).   

 

3.        Wielkość lub zakres: zgodnie z opisem jak w pkt. 1. Zamówienie o wartości powyżej  60 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

 

4.        Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany:                    data zakończenia: 31.12.2007 r.

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

 

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

                     i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, tj:

                              

a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie remontów    cząstkowych dróg bitumicznych, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi          zamówienia, z których wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej  w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być     potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,

 

b) dysponują osobą posiadającą wymagane  Prawem Budowlanym

uprawnienia,  co najmniej kierownika robót, do wykonywania samodzielnych funkcji

technicznych w budownictwie, w  specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego,

 

                3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

    2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

        „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.  

      

    3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a) i b) przez 

        wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wielkości    

        stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.

 

4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

    stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

    żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

5.   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę

      niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

      zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)    wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem

                     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  

                     krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym

                     stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

                     oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

2)       wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z

       informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  

       niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,

 

3)       stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia,  co najmniej kierownika robót, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w  specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego

 

oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

 

6. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

    zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

                  wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu  

                  warunków udziału w postępowaniu.

 

7.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1) oddzielnie dla każdego partnera

    konsorcjum.

8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

8. Informacja na temat wadium:     wymagane wadium w kwocie 4000 PLN (słownie: czterytysiące złotych)

 

9. Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%                  

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1:  

      Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie     

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów,  pok 64.

      Termin składania ofert upływa w dniu 20.03.2007 r. o godzinie 09:00

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego: 

      Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie     

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów, pok. 71.

      data:  20.03.2007 r.       godzina  10:00

 

12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania

      ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 

   

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

      w dniu:    14.02.2007 r.  

                                                                                    Burmistrz
                                                                    Miasta i Gminy Ostrzeszów

                                                                         /-/ Stanisław Wabnic