dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na częściową wymianę stolarki okiennej na okna PCV w SP Niedźwiedź, SP Olszyna, SP Rojów, SP Potaśnia, SP nr 3 Ostrzeszów i Gimnazjum nr 2 Ostrzeszów. Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 – 500 Ostrzeszów, zopo@ostrzeszow.pl godziny pracy: pon. od 8.00 do 16.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00 2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro. 3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wykonawcy mogą również otrzymać specyfikację istotnych warunków zamówienia w siedzibie zamawiającego w pok. 79 4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie dotyczy wykonania częściowej wymiany okien drewnianych na okna PCV w: ? Szkole Podstawowej w Niedźwiedziu w ilości i o wymiarach: 104x154 mm 12 szt.; 198x156 mm 2 szt.; 78x58 mm 10 szt.; 98x63mm 1 szt.; ? Szkoła Podstawowa w Olszynie w ilości i o wymiarach: 118x196 mm 4 szt.; 98x181 mm 7 szt. ? Szkoła Podstawowa w Rojowie w ilości i o wymiarach: 94x183 mm szt. 6 (łukowe); 144x193 szt. 3 ? Szkoła Podstawowa w Potaśni w ilości i o wymiarach: 128x223 mm 8 szt. (łukowe) ? Gimnazjum nr 2 w Ostrzeszowie w ilości i o wymiarach: 158x205 mm 27 szt.; 108x160 mm 14 szt.; 100x146 mm 11 szt. ? Szkoła Podstawowa nr 3 w Ostrzeszowie w ilości i o wymiarach: 136x286 mm 1 szt.; 206x286 mm 1 szt. Szczegółowy opis i podział okien zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45.42.11.25-6 oraz 25.23.41.00-1 Wymiary okien są szacunkowe – tylko do wyceny. 5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia określa się na okres od 25.06.2007r. do 17.08.2007r. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na podstawie warunków szczegółowo określonych specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia w ofercie i odzwierciedlona zostanie na druku ZP – 17 z klauzulą „spełnia/ nie spełnia”. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: ? nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; ? nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; ? złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; ? nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: ? jest niezgodna z ustawą; ? jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; ? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; ? zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; ? została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; ? zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; ? wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; ? jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Najniższa cena – waga 100 % 10) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79; do dnia 10.04.2007r. do godz. 12.00 11) Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79; dnia 10.04.2007r. o godz. 12.30 12) Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 13) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy 14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - na roboty budowlane
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl oraz www.portal.uzp.gov.pl