dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na częściową wymianę Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 – 500 Ostrzeszów godziny pracy: pon. od 8.00 do 16.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00 2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro. 3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w pok. 79 lub za zaliczeniem pocztowym. 4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zamówienie dotyczy wykonania robót remontowych – wymiany okien drewnianych na okna PCV w: ? Przedszkolu nr 1 w ilości 4 kompletów po 2 panele okienne w sali (1 panel łączony po 3 okna) o wym. 3240x1990 i 1 panel wraz z drzwiami balkonowymi o wym. łącznych 5400x2620 ? Przedszkolu nr 5 w ilości 12 szt. o wym. 2400x2000 ? Przedszkolu nr 6 w ilości 16 szt. o wym. 1410x1950 Zamówieniem objęta jest również częściowa wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz roboty budowlane związane z demontażem i montażem okien i parapetów. Szczegółowy zakres robót ujęto w przedmiarze robót załączonych do specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45420000 5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6) Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia w poszczególnych placówkach: - w Przedszkolu nr 5 i nr 6 w Ostrzeszowie w terminie od 1.07.2007 r. do 20.08.2007 r. - w Przedszkolu nr 1 w Ostrzeszowie w terminie od 1.08.2007 r. do 24.08.2007 r. W uzgodnieniu z dyrektorami przedszkoli dopuszcza się wcześniejszą realizację zamówienia nie kolidującą ze specyfiką funkcjonowania przedszkola. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy wykazać min. 2 roboty budowlane – polegające na wymianie okien PCV o wartości min. 30.000 zł. brutto dla każdej z nich); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z godnie z drukiem ZP „spełnia / nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. 8) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Najniższa cena – waga 100 % 10) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79 do dnia 9.03.2007 r. do godz. 12.00 11) Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79 dnia 9.03.2007 r. o godz. 12.30 12) Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 13) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej nie dotyczy 14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów nie dotyczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- na roboty budowlane
stolarki okiennej na okna PCV w Przedszkolu nr 1, nr 5 i nr 6 w Ostrzeszowie.
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Dyrektor ZOPO
/-/ Marian Grzegorek