Ostrzeszów, dnia 7.02.2007 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/1/7
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )
roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia
nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym,
tłuczniem, profilowanie dróg równiarką”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Sabina Nowacka
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: -
Warunki i sposób płatności: na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikacje
istotnych warunków zamówienia.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów polegający na naprawie dróg żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym, tłuczniem kamiennym i profilowaniu dróg równiarką.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45.23.31.42-6 roboty w zakresie
naprawy dróg
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
· Część A - Profilowanie dróg , remont żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym
Naprawa dróg żużlem paleniskowym z rozścieleniem i uwałowaniem - m3 800.
Naprawa dróg destruktem bitumicznym z rozścieleniem i uwałowaniem – m2 500 gr. 10 cm
Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną – m2 100 000
Mechaniczne zagęszczanie nawierzchni walcem samojezdnym – m2 100 000
· Część B - Remont dróg gminnych tłuczniem
Utwardzenie poboczy tłuczniem kamiennym gr. 15 cm z wykorytowaniem
zaklinowaniem i uwałowaniem – m2 800
Wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem i klińcem z rozścieleniem
i uwałowaniem – m2 3 600 gr. 10 cm
Rozścielenie i uwałowanie tłucznia kamiennego - m3 50.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
zamawiający żąda złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. Zamawiający żąda zaświadczenia o dopuszczalności żużla paleniskowego do wykorzystania do robót inżynieryjnych.
Uwaga: dokument wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części „A” zamówienia ).
3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną część zamówienia
4. Miejsce wykonywania zamówienia: drogi gruntowe na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, do 31.12.2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:
a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
Uwaga: dokument dotyczący transportu i wykorzystania do robót inżynieryjnych żużla paleniskowego - jest wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części „A” zamówienia ),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na wykonaniu remontu dróg:
- dla części A: żużlem paleniskowym, destruktem bitumicznym iprofilowaniu dróg równiarką. Wartość każdego z dwóch zamówień nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dla części B: tłuczniem kamiennym, Wartość każdego z dwóch zamówień nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanejofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie.
b) dysponuje osobą posiadając wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie
przepisów art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
zamawiający żąda złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym. Zamawiający żąda zaświadczenia o dopuszczalności żużla paleniskowego do wykorzystania do robót inżynieryjnych.
Uwaga: dokument wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części „A” zamówienia ).
3. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
4. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a) i w pkt. 1 ppkt 2) lit. a), b)
oraz spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych w pkt. 2 przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wielkości stanowiące o spełnieniu warunków i
wymagań będą sumowane.
5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit a)
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,
3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego
oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
7. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub
specyfikacją technicznym. Zamawiający żąda zaświadczenia o dopuszczalności żużla
paleniskowego do wykorzystania do robót inżynieryjnych.
Uwaga: dokument wymagany tylko w przypadku składania oferty na wykonanie remontu dróg żużlem paleniskowym (dotyczy części „A” zamówienia ).
8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1) oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 i § 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 16.02.2007r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 16.02.2007r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
w dniu: 7.02.2007r.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )
roboty budowlane
nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,
tłuczniem, profilowanie dróg równiarką”
ulica: Zamkowa 31
10. Miejsce i termin składania ofert: