Ostrzeszów, dnia 13.12.2006 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/3306
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
(O ZAMÓWIENIU)
usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wywóz odpadów stałych z terenu miasta Ostrzeszów gromadzonych w kontenerach”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Tadeusz Jakubowski
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: -
Warunki i sposób płatności: -
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiot zamówienia: Wywóz odpadów stałych z terenu miasta Ostrzeszów gromadzonych w kontenerach
Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów stałych z terenu miasta Ostrzeszów, gromadzonych w kontenerach o pojemności
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 90.12.13.20-0 usługi wywozu stałychodpadów miejskich
Miejsce wykonywania zamówienia: miasto Ostrzeszów
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 5 do specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 2 stycznia 2007 r. do 31 grudnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej jedno zamówienie polegające na wywozie odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie,
b) do wykonania zamówienia dysponuje sprzętem umożliwiającym załadunek, rozładunek i transport odpadów, tj:
- dysponuje pojazdem samochodowym z urządzeniem bramkowym przystosowanym do kontenerów o poj. 7 m3 i 6 m3 posiadanych przez Zamawiającego,
- dysponuje pojazdem samochodowym – śmieciarką przystosowaną do pojemników o poj. 1,1 m3 posiadanych przez Zamawiającego,
(O ZAMÓWIENIU)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot: 90.12.13.20-0 usługi wywozu stałychodpadów miejskich
Miejsce wykonywania zamówienia: miasto Ostrzeszów
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót – załącznik nr 5 do specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od 2 stycznia 2007 r. do 31 grudnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:
a) wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej jedno zamówienie polegające na wywozie odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie,
b) do wykonania zamówienia dysponuje sprzętem umożliwiającym załadunek, rozładunek i transport odpadów, tj:
- dysponuje pojazdem samochodowym z urządzeniem bramkowym przystosowanym do kontenerów o poj. 7 m3 i
- dysponuje pojazdem samochodowym – śmieciarką przystosowaną do pojemników o poj. 1,1 m3 posiadanych przez Zamawiającego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit. a) oraz 2 lit.a) i b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( dokument, o którym mowa w dziale V pkt.1 ppkt 1 lit. a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych,
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji
2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
3. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w pkt. 4.
4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w dziale VI pkt 1 ppkt 1 specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: nie wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 21.12.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 21.12.2006 r. godzina 10:15
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
w dniu: 13.12.2006 r.
Burmistrz
Miasta i Gminy Ostrzeszów
/-/ Stanisław Wabnic