roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Oświetlenie drogowe – kablowe i napowietrzne.Likwidacja kolizji linii nn”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Tadeusz Jakubowski
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: 37 PLN
Warunki i sposób płatności: płatne w Kasie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy
Ostrzeszów przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie ( od poniedziałku do piątku w godz: 08:00-14:00 )
lub za pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiot zamówienia: Oświetlenie drogowe – kablowe i napowietrzne. Likwidacja kolizji linii nn:
PRZYŁĄCZA – ENERGETYKA
LINIE NN – ENERGETYKA
STACJA TRANSFORMATOROWA – ENERGETYKA
OŚWIETLENIE – LINIE NAPOWIETRZNE
OŚWIETLENIE – LINIE KABLOWE
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.22.10-7 roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych
45.31.42.00-3 instalowanie infrastruktury kablowej
45.31.43.00-4 kładzenie kabli
45.31.53.00-1 instalowanie linii energetycznych
45.31.55.00-3 instalowanie średniego napięcia
45.31.56.00-4 instalacje niskiego napięcia
45.31.61.10-9 instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego
Miejsce wykonywania zamówienia: Ciąg pieszo-rowerowy
Ostrzeszów ul.Gen.Sikorskiego – wieś Rogaszyce
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ( załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
3. Wielkość lub zakres: zgodnie z opisem jak w pkt. 1. Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie budowy linii
oświetleniowej, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których
wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w
składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że
roboty te zostały wykonane należycie,
b) dysponują osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym
uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i
instalacji elektrycznych i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu
zawodowego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a)-b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,
3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i linii elektrycznych i dokumenty stwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1)-4) oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 4000 PLN (słownie: czterytysiące złotych)
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 06.11.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 06.11.2006 r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych
w dniu: 05.10.2006 r.
01 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia KOM 341 31 . (137.8kB) | ||
02 zał. nr 1 do SIWZ wzór formularza oferta (64kB) | ||
03 zał. nr 2 do SIWZ wzór oświadczenia wykonawcy (33kB) | ||
04 zał. nr 3 do SIWZ wzór wykazu wykonanych robót (32kB) | ||
05 zał. nr 4 do SIWZ wzór wykazu osób i podmiotów (34.5kB) | ||
06 zal nr 5 do SIWZ dokumentacja projektowa (18.1MB) | ||
07 zal nr 6 do SIWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (1.7MB) | ||
08 zał. nr 7 do SIWZ wzór umowy (77.1kB) | ||
09 zał. nr 8 do SIWZ przedmiar robót - kosztorys ofertowy (42kB) | ||
10 zał. nr 9 do SIWZ - wykaz materiałów (41.3kB) | ||
Modyfikacja treści SIWZ (35.8kB) |
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2006-10-05 11:58:52 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2006-10-05 14:40:29 |
Ostatnia zmiana: | 2006-10-30 16:19:36 |
Ilość wyświetleń: | 2452 |