Ostrzeszów, dnia 23.08.2006 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/22/06
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )
roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia
nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ( O ZAMÓWIENIU )
nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodnika w Rogaszycach”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Daniel Wieczorek
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: 17,00 PLN
Warunki i sposób płatności: płatne w Kasie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy
Ostrzeszów przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie ( od poniedziałku do piątku w godz: 08:00:14:00 )
lub za pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiot zamówienia: budowa chodnika w Rogaszycach.
Budowa chodnika wzdłuż drogi gminnej na odcinku między istniejącymi już chodnikami. Chodnik zlokalizowany będzie po stronie lewej w/w drogi. Budowa wymaga wybudowania kolektora z rur betonowych o śr. 40 cm na odcinku 30 m w linii istniejącego rowu. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej (kostka betonowa – materiał zamawiającego).
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1 roboty w zakresie chodników
45.23.21.30-2 rurociągi do odprowadzania wody burzowej
45.23.32.20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg
Miejsce wykonywania zamówienia: chodnik w miejscowości Rogaszyce (dz. Nr ew.470)
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ( załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany; okres w miesiącach: dwa miesiące, licząc od daty udzielenia zamówienia.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
- Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót
nawierzchniowych z kostki betonowej, odpowiadającym swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia, z których wartość każdego zamówienia nie może
być niższa niż 50 % ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie.
Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że
roboty te zostały wykonane należycie.
b) dysponują osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym
uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej
osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a)-b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,
3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i dokumenty stwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
6. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1) oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: nie wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 31.08.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 31.08.2006 r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
w dniu: 23.08.2006r.