Ostrzeszów, dnia 07.08.2006 roku
Oznaczenie / numer sprawy nadany przez zamawiającego: KOM-341/17/06
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
( O ZAMÓWIENIU )
roboty budowlane
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej dróg gminnych”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Daniel Wieczorek
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: -
Warunki i sposób płatności: -
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia: oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsja asfaltową kationowa szybkorozpadową K1-70 i grysami kamiennymi , drogi o średnim ruchu.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.3142-6 roboty w zakresie naprawy dróg
45.23.31.41-9 roboty w zakresie konserwacji dróg
Miejsce wykonywania zamówienia: drogi na terenie Gminy Ostrzeszów
1. Szczegółowy opis prac i wymagania określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany; okres w miesiącach: 45 dni licząc od daty udzielenia zamówienia.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
- Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót
nawierzchniowych bitumicznych, odpowiadającym swoim rodzajem
przedmiotowi zamówienia, z których wartość każdego zamówienia nie może
być niższa niż 50.000 zł. brutto.
Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że
roboty te zostały wykonane należycie.
b) dysponują osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym
uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej
osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a)-b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,
3) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i dokumenty stwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1) oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium: nie wymagane
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 17.08.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 17.08.2006 r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z
upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień
Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
w dniu: 07.08.2006 r.
Ostrzeszów, dnia 07.08.2006 roku
( O ZAMÓWIENIU )