Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro, a mniejszej od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ulicy Zamkowej w Ostrzeszowie”
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ulica: Zamkowa 31
kod: 63-500, miejscowość: Ostrzeszów,
województwo: wielkopolskie powiat: ostrzeszowski
Osoba upoważniona do kontaktów:
w sprawach merytorycznych: Danuta Bayer
w sprawach formalnych: Marek Kurzawa
tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01
strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
e-mail: kom@ostrzeszow.info.pl
2. Określenie trybu zamówienia: p r z e t a r g n i e o g r a n i c z o n y
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .
Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.
Opłata: 26,00 PLN
Warunki i sposób płatności: płatne w Kasie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy
Ostrzeszów przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie ( od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-14:00)
lub za pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania.
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Urzędu Miasta i Gminy przy ulicy Zamkowej w Ostrzeszowie, który polegał będzie na:
CZĘŚĆ NR 1 – Wymiana stolarki okiennej:
1) wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV ( 13 okien o wym. 128x160 cm i 54 szt. o wym. 128x240 cm). Wraz z wymianą okien należy wymienić parapety wewnętrzne i zewnętrzne.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.21.50.00-7 - roboty w budowlane w zakresie obiektu użyteczności publicznej
45.42.10.00-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
CZĘŚĆ NR 2 – Elewacja, dach i inne roboty towarzyszące:
1) wykonaniu wyprawek malarskich związanych z wymianą okien,
2) malowaniu elewacji o pow. ok. 1557 m2, w ramach którego należy,
a) wymienić uszkodzony tynk,
b) przygotować pozostałą część tynku pod malowanie,
c) pomalować elewację farbą wysokoparoprzepuszczalną i samooczyszczajacą,
d) oczyścić z zakonserwować elementy z piaskowca i imitacji piaskowca,
e) ułożyć cienkowarstwowy tynk akrylowy na cokole budynku oraz ścianach szybu windy,
3) ociepleniu dachu o pow. ok. 614 m2 wraz z pokryciem papą jednokrotnego krycia, a
także wymianie rynien oraz obróbek blacharskich.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.21.50.00-8 - roboty w budowlane w zakresie obiektu użyteczności publicznej
45.41.00.00-4 - tynkowanie
45.44.21.00-8 - roboty malarskie
45.45.20.00-0 - zewnętrzne czyszczenie budynków
45.26.12.00-6 - wykonanie pokrycia dachowego
Miejsce wykonywania zamówienia:
budynek Urzędu Miasta i Gminy przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa ( załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany; okres w miesiącach: 3 miesiące licząc od daty udzielenia zamówienia.
Termin wykonania poszczególnych części zamówienia:
· dla części Nr 1 zamówienia: wymagany; okres w dniach: 45 dni licząc od daty udzielenia zamówienia
· dla części Nr 2 zamówienia: wymagany; okres w miesiącach: 3 miesiące licząc od daty udzielenia zamówienia
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie:
dla CZĘŚCI Nr 2 zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia polegające na malowaniu elewacji budynku, z
których wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 50 000 złotych,
dla CZĘŚCI Nr 1 zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia polegające na wymianie istniejącej stolarki okiennej
na stolarkę PCV, z których wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza
niż 50 000 złotych,
b) dysponują osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia
kierownika robót do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i udokumentuje
przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
„spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.
3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) lit.a)-b) przez
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą” , zamawiający
żąda złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
oraz złożyć wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych.
5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę
niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
2) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i dokumenty stwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
3) wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6. W celu potwierdzenia, znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu
uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane
przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;
2) oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego
partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.
3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,
4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 4 ppkt 1)-4)oddzielnie dla każdego partnera
konsorcjum.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te
dokumenty mogą być składane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. Informacja na temat wadium:
Wymagane wadium w kwocie:
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena waga: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1, pok. 64:
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
Termin składania ofert upływa w dniu 01.08.2006 r. o godzinie 09:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba zamawiającego, pok. 71,
Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów
ulica: Zamkowa 31 63-500 Ostrzeszów
data: 01.08.2006 r. godzina 10:00
12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu:
30.06.2006 r.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: KOM-341-12-06 (136.4kB) | ||
zał. nr 1 do SIWZ - wzór OFERTA (69.5kB) | ||
zał. nr 2 do SIWZ - wzór oświadczenia wykonawcy (34kB) | ||
zał. nr 3 do SIWZ - wzór wykazu wykonanych robót (32kB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Dokumentacja projektowa (40.1kB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Opis robót ,,Remont budynku UMiG przy ul. Zamkowej w Ostrzeszowie'' (9.4MB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót (3.5MB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Opis robót - część I: wymiana stolarki okiennej (1.4MB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót - część I: wymiana stolarki okiennej (1011kB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Opis robót - część II: Elewacja, dach i inne roboty towarzyszące (5.2MB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Przedmiar robót - część II: Elewacja, dach i inne roboty towarzyszące (3MB) | ||
zał. nr 4 do SIWZ - Kolorystyka elewacji (86.9kB) | ||
zał. nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (19.3kB) | ||
zał. nr 5 do SIWZ- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (32.1MB) | ||
zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy (77.3kB) |
Źródło informacji: | Wojciech Bąk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Wojciech Bąk |
Data wprowadzenia: | 2006-06-30 11:31:42 |
Opublikował: | Wojciech Bąk |
Data publikacji: | 2006-06-30 11:36:51 |
Ostatnia zmiana: | 2006-07-06 14:42:58 |
Ilość wyświetleń: | 2220 |