Ostrzeszów, dnia 04.08 2005  roku

 

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/18/05      

                            

     

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia:        roboty budowlane

Zamówienie o wartości przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro

 

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Budowa drogi gminnej w Siedlikowie”

 

 

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,   tel. (062) 732 06 00,   faks (062) 732 06 01

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Nazwisko osoby  upoważnionej do kontaktów:   w sprawach merytorycznych  - Sabina Nowacka,   

                                                                                  w sprawach formalnych -  Marek Kurzawa

    strona internetowa:   www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:    p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cena, jeżeli jej  

    udostępnienie jest odpłatne:

    adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia: Taki jak w pkt. 1, tj:

    siedziba zamawiającego (pokój 59 ) - Urząd  Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31. 

    Cena:   15.00  PLN

   

    Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

    dostępne do:    27.09.2005 r.

 

4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania 

    ofert  częściowych:

    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w Siedlikowie.

    Wykonanie robót ziemnych, podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm, nawierzchni z mieszanki

   mineralno-bitumicznej grub. 5 cm, dług. 2,08 km, powierzchnia 10.611 m2. Przepusty z rur Wipro A40,  O60.

   Planowana wartość wydatków w roku 2005 do kwoty 541.000 PLN.

 

       

    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot:         45.23.31.20-6

                                                                       dodatkowe przedmioty:            

 

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

5. Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 

    droga gminna w Siedlikowie  gmina Ostrzeszów 

 

6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:     

    9 miesiące, licząc od daty udzielenia zamówienia.

 

 

 

 

 

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień;

W tym zakresie wymagane jest:

1.1.   posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,  w zakresie objętym zamówieniem,

1.2.   posiadanie przez osobę kierującą robotami wymaganych Prawem Budowlanym uprawnień kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

 

2.       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami   zdolnymi do wykonania  zamówienia;

W tym zakresie wymagane jest:

2.1.   posiadanie doświadczenia wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc wstecz od terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej dwóch  zamówień w zakresie robót polegających na budowie dróg, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie niższej niż 200% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,

2.2.   dysponowanie (posiadanie, dzierżawa, wynajem itp.) niezbędnym sprzętem dla realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem – wykaz sprzętu został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

2.3.   dysponowanie osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

2.4.   możliwość pozyskania masy bitumicznej z zachowaniem normatywnych warunków jej transportu i wbudowania zgodnie z zamówieniem.

 

3.       znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

W tym zakresie wymagane jest:

3.1.   posiadanie własnych środków finansowych  lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej  30 % ceny brutto podanej  w ofercie.

 

4.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy  - Prawo zamówień publicznych.

 

 

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą

 „spełnia – nie spełnia” , na podstawie  oświadczeń  i dokumentów złożonych przez wykonawców

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi założyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

1)       oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych,

2)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)       dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich   -   wymagane Prawem Budowlanym uprawnia kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej ważny  i obowiązujący dokument stwierdzający przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

4)       wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

5)       wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca,

6)       wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,

7)       dokument ( umowa, przyrzeczenie lub oświadczenie, itp.) o współpracy z producentem lub  dostawcą masy  bitumicznej  stwierdzający możliwość  pozyskania masy bitumicznej z zachowaniem normatywnych warunków jej transportu i wbudowania zgodnie z zamówieniem,

8)       informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9)       aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

10)    aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

11)    aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

 

 

9. Informacja na temat wadium:   wymagane wadium    10 000     PLN

    .

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      najniższa cena             znaczenie: 100%                          

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 59:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu   27.09.2005 r.   o    godzinie 09:00

 

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  27.09.2005 r.       godzina  10:00

 

13. Termin związania ofertą:

      termin związania ofertą wynosi 60 dni..

 

14.Czy  zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:  Nie.

 

15. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych

       w dniu:    04.08.2005 r.

 

 

 

                                                                                              BURMISTRZ MIASTA I GMINY

                                                                                                          OSTRZESZÓW