K O M U N I K A T

 

W związku z realizacją „Planu gospodarki odpadami Miasta i Gminy Ostrzeszów” informuję, że przystąpiono do zbierania informacji odnośnie ilości i rodzaju wyrobów zawierających azbest występujących na terenie naszej gminy.

            Zebrane informacje mają posłużyć do przygotowania „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Ostrzeszów”.

            W związku z powyższym prosi się mieszkańców Miasta Ostrzeszów o składanie informacji dotyczącej wyrobów zwierających azbest będących w ich posiadaniu (mieszkańcy terenów wiejskich składają informacje u właściwych sołtysów).

 

            Informacja ta powinna zawierać następujące dane:

-          imię i nazwisko właściciela, adres, telefon do kontaktu,

-          numer ewidencyjny działki,

-          rodzaj, sposób obecnego wykorzystywania, ilość (m2, Mg) oraz rodzaj materiału  zawierającego azbest.

 

            Stosowne formularze otrzymać można w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Ostrzeszowie (na parterze).

 

Złożenie powyższej informacji będzie warunkiem późniejszego ubiegania się o dofinansowanie działań związanych z pozbyciem się (demontażem, unieszkodliwieniem) materiałów zawierających azbest.

            Informację należy składać w biurze podawczym lub w pok. 90 Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów w terminie do dnia 31 sierpnia 2005r.

            Wyjaśnień dotyczących informacji udziela inspektor ds. ochrony środowiska -Katarzyna Droga  (tel. 732 06 28).

 

 

                                                                                              Burmistrz

                                                                                Miasta i Gminy Ostrzeszów

 

                                                                                  dr inż. Stanisław Wabnic