W związku z realizacją „Planu gospodarki odpadami Miasta i Gminy Ostrzeszów” informuję, że przystąpiono do zbierania informacji odnośnie ilości i rodzaju wyrobów zawierających azbest występujących na terenie naszej gminy. Zebrane informacje mają posłużyć do przygotowania „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Ostrzeszów”. W związku z powyższym prosi się mieszkańców Miasta Ostrzeszów o składanie informacji dotyczącej wyrobów zwierających azbest będących w ich posiadaniu (mieszkańcy terenów wiejskich składają informacje u właściwych sołtysów). Informacja ta powinna zawierać następujące dane: - imię i nazwisko właściciela, adres, telefon do kontaktu, - numer ewidencyjny działki, - rodzaj, sposób obecnego wykorzystywania, ilość (m2, Mg) oraz rodzaj materiału zawierającego azbest. Stosowne formularze otrzymać można w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i Gminy w Ostrzeszowie (na parterze). Złożenie powyższej informacji będzie warunkiem późniejszego ubiegania się o dofinansowanie działań związanych z pozbyciem się (demontażem, unieszkodliwieniem) materiałów zawierających azbest. Informację należy składać w biurze podawczym lub w pok. 90 Urzędu Miasta i Gminy Ostrzeszów w terminie do dnia 31 sierpnia 2005r. Wyjaśnień dotyczących informacji udziela inspektor ds. ochrony środowiska -Katarzyna Droga (tel. 732 06 28). Burmistrz Miasta i Gminy Ostrzeszów dr inż. Stanisław Wabnic
K O M U N I K A T