Ostrzeszów, dnia 06.09.2006  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  ORG-341/27/06  

                                   

OGŁOSZENIE O  WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA (O ZAMÓWIENIU)

roboty budowlane

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

Sieć okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego

 

1. Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Janusz Pokora    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:  p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

    zamówienia:

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:

    www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl .

    Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

    Opłata:        23,00   PLN

    Warunki i sposób płatności:      płatne w Kasie w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy

    Ostrzeszów przy ul.Zamkowej 31 w Ostrzeszowie ( od poniedziałku do piątku w godz: 08:00:14:00 )

    lub za pobraniem pocztowym z doliczeniem kosztów przekazania.

 

4.  Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  

    podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

1.        Przedmiot zamówienia:  sieć okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego:

1) Budowa okablowania strukturalnego sieci teledacyjnej wraz z zasilaniem dedykowanym,

                2) Budowa głównego punktu dystrybucyjnego GPD,

                3) Przebudowa rozdzielnicy głównej RG i tablic piętrowych TP-1 do TP-8 związana z zasilaniem

    dedykowanym,

                4) Ochrona przeciwprzepięciowa układu zasilania dedykowanego,

                5) Połączenia wyrównawcze.

 

           Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3            roboty w zakresie instalacji elektrycznych                                                                                                  
                                                                              
45.31.43.10-7         instalowanie okablowania komputerowego

45.31.11.00-1         roboty w zakresie przewodów instalacji   

               elektrycznej

45.31.57.00-5    instalowanie rozdzielni elektrycznych  

 

       Roboty będą wykonywane  w sposób nie zakłócający toku i porządku pracy Urzędu Miasta i Gminy

       w Ostrzeszowie, tj.  w dniach: od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:30 do 21:30 i w soboty

       w godzinach od 07:00 do 15:00. Wykonywanie  robót w innych terminach wymaga zgody Zamawiającego.

               

2.        Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa  (załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), w tym przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia).                                                                                                                                          

Miejsce wykonywania zamówienia:    budynek Urzędu Miasta i Gminy w Ostrzeszowie ul.Zamkowa 31                 

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany; okres w miesiącach:  jeden miesiąc,  licząc od daty udzielenia zamówie

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

              1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień,

 

2)    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

                     i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, tj:

 

a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o

    udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym

    okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu okablowania

    strukturalnego i zasilania dedykowanego dla wewnętrznej sieci komputerowej,

    odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z których

    wartość brutto każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 15 000 PLN

    Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te

    zostały wykonane należycie,

 

b) dysponują osobą posiadającą wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia 

    kierownika robót, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w

    budownictwie, w zakresie  instalacji elektrycznych i udokumentuje przynależność tej

    osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 

 

 

                3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

       2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

           „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.        

 

         3. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 lit.a)-b) przez 

           wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości     

           stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.

 

2.     W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

        działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

        stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

        żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych


3.   W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku
posiadania przez wykonawcę

      niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

      zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)  wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem

                   wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności

                   jest   krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom

                   budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i

                   miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały

                   wykonane należycie,

 

2)       wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z

      informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  

      niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności,

 

3)       stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia  kierownika robót, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie  instalacji elektrycznych i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu  zawodowego,

 

oraz wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,  zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych.

 

 

4.    W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

       zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

               wymagane ustawą oświadczenie wykonawcy (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) o spełnianiu warunków

               udziału w postępowaniu,  zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-    Prawo zamówień  

               publicznych.


5.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

 

 1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt. 2 ppkt. 1), oddzielnie dla każdego

    partnera konsorcjum.

 

6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

    stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

    rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

   dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

8. Informacja na temat wadium:  zamawiający   nie wymaga wniesienia wadium.

 

9. Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%                  

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 14.09.2006 r. o godzinie 09:00

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  14.09.2006 r.       godzina  10:00

 

12. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania

      ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

14. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

15. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

     

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień

      Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego  

      w dniu:  06.09.2006 r.