ZARZĄDZENIE NR 60/2003

Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów

        z dnia 12 grudnia 2003 roku           

 

w sprawie: prowadzenia przez pracowników urzędu rozmów telefonicznych z obywatelami

 

 

            Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) i art. 15 ust. 2 pkt 5 ustawy z dn. 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami) zarządza się, co następuje:

 

§ 1

 

Każdy pracownik Urzędu Miasta i Gminy podczas przyjmowania rozmowy telefonicznej przedstawiał się będzie rozmówcy podając, co następuje:

a)      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów, Wydział.....

b)      nazwisko i imię.

 

§ 2

 

            Prowadząc rozmowy należy zachować życzliwość i uprzejmość, udzielając możliwej pomocy także i w przypadkach, gdy poruszana przez rozmówcę sprawa nie dotyczy bezpośrednio przyjmującego rozmowę pracownika lub rozmowa jest prowadzona przez interlokutora w nerwowy sposób.

 

§ 3

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta i Gminy oraz Naczelnikom Wydziałów.

 

§ 4

 

Traci moc obowiązującą Zarządzenie Nr 2/2000 Burmistrza Miasta i Gminy z dnia 1 lutego 2000 r. w sprawie prowadzenia przez pracowników urzędu rozmów telefonicznych z obywatelami.

 

§ 5

 

           Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.