Ostrzeszów, dnia 12.03.2007  roku

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/4/07      

                                  

OGŁOSZENIE O  WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
( O ZAMÓWIENIU )

usługi

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro,

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

„Pozimowe oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta Ostrzeszów”

 

         I.      Nazwa  (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów,

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Osoba  upoważniona do kontaktów:

    w sprawach merytorycznych:   Tadeusz Jakubowski    

    w sprawach formalnych:   Marek Kurzawa  

    tel.(062) 732 06 00, telefaks (062) 732 06 01

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

       II.      Określenie trybu zamówienia:            p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

     III.      Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:

www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Adres pod którym można uzyskać Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: taki jak w pkt. 1.

Opłata:        nieodpłatnie

Warunki i sposób płatności: na wniosek wykonawcy, zamawiający przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia.

 

    IV.      Określenie  przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z  

    podaniem informacji o możliwości składania  ofert  częściowych:

 

1.        Przedmiotem zamówienia jest:

 

Przedmiotem zamówienia jest  jednorazowe, pozimowe oczyszczenie ulic gminnych na terenie miasta Ostrzeszów,  polegające na mechanicznym zamiataniu nawierzchni ulic i ręcznym zamiataniu nawierzchni chodników, poprzez dokładne oczyszczenie wskazanych terenów z piachu i innych zanieczyszczeń wraz ich odwozem na wysypisko. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanych ulic 5,50 m, łączna długość ulic 37,87 km. Powierzchnia utwardzonych nawierzchni oczyszczanych chodników 12 522,50  m 2 Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami w sposób i na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 ze zm.).

 

       Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot:  90.21.10.00-9    usługi zamiatania ulic

                                                                                                               

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

2. Miejsce wykonania zamówienia:  miasto i gmina Ostrzeszów.

 

   

      V.      Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

    VI.      Termin wykonania zamówienia:

    dwa miesiące, licząc od daty udzielenia zamówienia.

 

 

 

  VII.      Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

 

  1. Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień;

 

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:

a)       posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

 

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania  zamówienia;

 

Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli:

a)       wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na  mechanicznym zamiataniu ulic, o wartości nie niższej niż 50% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych usług musi być potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie,

b)       do wykonania zamówienia dysponuje mechaniczną zamiatarką samozbierającą o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb,

 

3)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

       2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą         

           „spełnia – nie spełnia”, na podstawie  oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców.        

 

       3. Przy ocenie spełniania warunków udziału, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) lit. a) i w pkt. 1 ppkt  

           2) lit. a) i b), przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  

           (konsorcjum),  wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą sumowane.

 

4.  W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej

        działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29

        stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej  dalej „ustawą” , zamawiający 

        żąda złożenia następujących dokumentów:

 

1)       aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

2)       posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami prawa z zakresu ochrony środowiska na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-   Prawo zamówień publicznych.

 

       5.  W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę

            niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami

            zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)       wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane należycie,

 

oraz wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r .-  Prawo zamówień publicznych.

 

   6. W celu potwierdzenia, znajdowania  się przez  wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej

      zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć:

 

wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.  22 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-  Prawo zamówień publicznych.

 

   7.  Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:

1) pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu

     uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

     reprezentowania w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane

     przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów;

2)  oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i informacje dla każdego

     partnera z osobna, za wyjątkiem składanych wspólnie.

3) oferta będzie zawierać oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie

     zamówienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień

     publicznych, oddzielnie dla każdego partnera konsorcjum,

4) oferta będzie zawierać dokumenty wymienione w pkt 4 ppkt 1), oddzielnie dla każdego partnera

    konsorcjum.

 

   8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

       stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 maja 2006 r. w sprawie   

       rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te

      dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

 

VIII.      Informacja na temat wadium:     nie wymagane

 

    IX.      Kryteria oceny ofert  i  ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%          

 

      X.          Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego, jak w pkt. 1,  pok. 64:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 20.03.2007 r. o godzinie 09:00

 

    XI.      Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  20.03.2007 r.       godzina  10:15

 

  XII.      Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII.      Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

      Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

XIV.      Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony i   

      internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu

      zakupów:

      Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

  XV.      Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji

      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja

      elektroniczna:

     Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

 Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego w dniu:  12.03.2007 r.