OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
- na roboty budowlane

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na częściową wymianę
          stolarki okiennej na okna PCV w Przedszkolu nr 1, nr 5 i nr 6 w Ostrzeszowie.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy Prawo zamówień publicznych  Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Ostrzeszowie, zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 – 500 Ostrzeszów

zopo@ostrzeszow.pl 

godziny pracy:  pon. od 8.00 do 16.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00

2) Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro.

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:    
www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego w pok. 79 lub za zaliczeniem pocztowym.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie dotyczy wykonania robót remontowych – wymiany okien drewnianych na okna PCV w:

?      Przedszkolu nr 1 w ilości  4 kompletów po 2 panele okienne w sali (1 panel łączony po 3  okna) o wym. 3240x1990 i 1 panel wraz z drzwiami balkonowymi o wym. łącznych 5400x2620

?      Przedszkolu nr 5 w ilości 12 szt. o wym. 2400x2000

?      Przedszkolu nr 6 w ilości 16 szt. o wym. 1410x1950

Zamówieniem objęta jest również częściowa wymiana parapetów wewnętrznych  i zewnętrznych oraz roboty budowlane związane z demontażem i montażem okien i parapetów. Szczegółowy zakres robót ujęto w przedmiarze robót załączonych do specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień:  kod CPV 45420000

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

6) Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia w poszczególnych placówkach:

- w Przedszkolu nr 5 i nr 6 w Ostrzeszowie w terminie od 1.07.2007 r. do 20.08.2007 r.

- w Przedszkolu nr 1 w Ostrzeszowie w terminie od 1.08.2007 r. do 24.08.2007 r.

W uzgodnieniu z dyrektorami przedszkoli dopuszcza się wcześniejszą realizację zamówienia nie kolidującą ze specyfiką funkcjonowania przedszkola.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i   

osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

a) w celu potwierdzenia spełnienia ww warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie:

- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy wykazać min. 2 roboty budowlane – polegające na wymianie okien PCV o wartości min. 30.000 zł. brutto dla każdej z nich);

 

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z godnie z drukiem ZP „spełnia / nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

8) Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Najniższa cena – waga 100 %

10) Miejsce i termin składania ofert:

 w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych

ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79

do dnia 9.03.2007 r. do godz. 12.00 

11) Miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego – Zakład Obsługi Placówek Oświatowych

ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów, pok. 79

dnia 9.03.2007 r. o godz. 12.30 

12) Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

13) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

                                    Dyrektor ZOPO

                               /-/ Marian Grzegorek