Ostrzeszów, dnia 06.09.2005  roku

 

 

Oznaczenie  / numer sprawy nadany przez zamawiającego:  KOM-341/20/05      

                            

     

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia:        roboty budowlane

Zamówienie o wartości nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro

 

 

Nazwa nadana zamówieniu  przez zamawiającego:

Wykonanie nawierzchni bitumicznej w m.Pustkowie

 

 

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

    Miasto i Gmina Ostrzeszów

    ulica: Zamkowa 31

    kod: 63-500,    miejscowość: Ostrzeszów, tel. (062) 732 06 00, fax (062) 732 06 01

    województwo: wielkopolskie         powiat: ostrzeszowski

    Nazwisko osoby  upoważnionej do kontaktów: Sabina Nowacka,  Marek Kurzawa

    strona internetowa: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

    e-mail:   kom@ostrzeszow.info.pl

 

2. Określenie trybu zamówienia:    p r z e t a r g      n i e o g r a n i c z o n y

 

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cena, jeżeli jej  

    udostępnienie jest odpłatne:

    adres pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia: Taki jak w pkt. 1, tj:

    siedziba zamawiającego (pokój 59 ) - Urząd  Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31. 

   

   

4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania 

    ofert  częściowych:

    Przedmiotem zamówienia jest:   ułożenie nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno-asfaltowej st. II

    grub. 4 cm na drodze gminnej w m.Pustkowie gm.Ostrzeszów, o pow. 1740m2, na istniejącej podbudowie.

 

       

    Wspólny Słownik Zamówień (CPV): główny przedmiot:         45.23.32.20-7

                                                                       dodatkowe przedmioty:            

 

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

 

5. Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 

    droga gminna w m.Pustkowie gm.Ostrzeszów 

 

6. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:     

    1 miesiąc, licząc od daty udzielenia zamówienia.

 

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych 

     warunków:

Zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich uprawnień;

W tym zakresie wymagane jest:

·         posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi,  w zakresie objętym zamówieniem,

·         posiadanie przez osobę kierującą robotami wymaganych  Prawem Budowlanym uprawnień  kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i  przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

.

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami  

       zdolnymi do wykonania  zamówienia;

W tym zakresie wymagane jest:

·         posiadanie doświadczenia wykonania w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc wstecz od terminu składania ofert ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej dwóch  zamówień w zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie niższej niż 200% ceny brutto przedstawionej w składanej ofercie. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,

·         dysponowanie osobą posiadającą wymagane  Prawem Budowlanym uprawnienia  kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej i  przynależność tej osoby do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

       3)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

 

4)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy  - Prawo

             zamówień publicznych.

 

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą

 „spełnia – nie spełnia” , na podstawie  oświadczeń  i dokumentów złożonych przez wykonawców.

 

9. Informacja na temat wadium:   wymagane wadium    400  PLN

    .

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:      najniższa cena             waga: 100%                  

 

11. Miejsce i termin składania ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 59:

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31     63-500 Ostrzeszów

      Termin składania ofert upływa w dniu 22.09.2005 r. o godzinie 09:00

 

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      siedziba zamawiającego,  pok. 71,

      Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów            

      ulica:  Zamkowa 31    63-500 Ostrzeszów

      data:  22.09.2005 r.       godzina  10:00

 

13. Termin związania ofertą:

      30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

14. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego

      i na stronie internetowej zamawiającego, w dniu:  06.09. 2005 r.

 

 

                                                                                                             

 

                                                                                              BURMISTRZ MIASTA I GMINY

                                                                                                          OSTRZESZÓW